monzilla Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hei. Beklager hvis denne tråden er feilpostet, i så tilfelle ber jeg om at mod flytter den til riktig kategori. Jeg ønsker å registrere mitt eget domene for å få en fancy epost ([email protected]), og da helst en exchange-mail eller lignende. Hvordan går jeg fram, finnes det noen fornuftige guider for å få dette til? Noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 For å ha et eget domene med .no krever det at man har et organisasjonsnummer. Det får man hvis man oppretter enkeltmannsforetak eller lignende. Det vil si at man som privatperson ikke kan få et .no-domene. I tillegg må domenenavnet være tilgjengelig. Mvh Faller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Da får TS hellet gå for .com, .net, .nu osv.. man trenger ikke org.nr for disse.. og de billigste web hotellene koster 10 kr mnd, og det er ingen ublu pris.. Lenke til kommentar
torjeh Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Går vel an å gå for en .priv.no-adresse, dersom man ikke vil ha en av de overnevnte. http://www.priv.no/#Hva_er_priv.no? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Tenker du å sette opp lokal exchange server eller bruke hosted exchange? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Bruke hosted exchange. Blir nok en com-adresse. Men hvordan gjør jeg det med pekere osv? Noen som har en guide for en nybegynner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå