oLarso Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg liker veldig godt serier som handler om, eller har udødelige eller folk som lever evig etc i serien. Elsket serien highlander av den grunn. Liker også godt vampyrene i true blood. (og vampire diaries, men kjedelig serie) Jeg er ikke så glad i magi/voodoo men litt går bra. Jeg lurer på om noen vet om noen bra serier som har lignende? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Carnivale Game of Thrones - Ikke direkte mye magi, og mer om et maktkamp i en fantasi-verden. Magi ligger i bakgrunnen av serien, og er ikke direkte en stor del av serien enda. Men en serie lett verdt å se. Angel - Mye om demoner, magi, vampyrer o.s.v. Liker den bedre enn Buffy som Angel er en spinoff av. Noen sesonger som er ganske mørke. Helhetlig bedre enn Buffy synes jeg. Buffy - Igjen litt av det samme som Angel. Noen gode første sesonger, og litt Once Upon A Time er litt småkjip til tider, men helt grei serie om magi og et eventyrland o.s.v. Fra to av forfatterne fra Lost b.l.a. Lenke til kommentar
Tufs Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Being Human er en helt ok serie om en vampyr, en varulv og et spøkelse som deler leilighet… ;> Lenke til kommentar
oLarso Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Takk, mye bra forslag. Har sett Buffy, Angel og game of thrones, men skal sjekke ut de andre Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Robotene i BSG kan nesten ikke dø Lenke til kommentar
RainAngel Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Sjekk også ut 90-tallsserien 'Kindred, The Embraced' Lenke til kommentar
HerrNordmann Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Husker "New Amsterdam", med danske Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister i Game of Thrones), var en slik serie du snakker om. At han blei gjort udødelig av en kvinne i en indianerstamme mange hundreår siden, fordi han reddet dattern hennes. I førsøket på å redde dattern døde han selv. Deretter lever han som udødlig til han møter sitt livs kjærlighet, eller "soulmate". Serien var utrolig god i min mening, men blei kansellert etter en sesong. Men du burde fortsatt se på det ;-) http://en.wikipedia....rdam_(TV_series) Endret 13. august 2012 av HerrNordmann Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Being Human er kanskje greit dersom du er 14 og liker Twilight. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Kan anbefale Dead Like Me. Etter sin tidlige død er Georgia så "heldig" at hun blir rekruttert til en gjeng "reapere" - de som henter folk over til den andre siden. Svart humor i massevis, i tillegg til at serien klarer å være både klok og varm i tillegg. Endret 13. august 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
oLarso Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Enda flere forslag, takk Jeg skal sjekke ut alle. Heroes likte jeg veldig godt, men så den når den gikk. Dead like me tror jeg faktisk jeg så på TV-engang, men skal sjekke. New Amsterdam så midt i blinken ut, så blir å se den først Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 The Crow: Stairway to Heaven har i det minste en udødelig hovedperson. Har ikke sett den selv ennå, men har hørt en del bra ting om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå