Terje Solfugl Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Alternativ tannpleie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Et artig bilde Terje og ja kanske skal prøve dette då jeg har mange modeller hos meg, finne en som er tam då ;-) Ha en fin kveld og imårra jobb igjen nei nei :-( Mvh Leif :-) Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Dette var eit meget artig og sjåverdig bilete frå deg Terje! Veldig bra skarpheit og komposisjon. Biletet gjer seg godt i svart-kvit. Veldig imponert over kontakten du har med måkene. Dette gjer seg ikkje av seg sjølv... Håpar for di skuld at det var tannstein som skulle fjernast. Hadde nok vore verre om det var snakk om ei rotfylling:D Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Tusen takk Magnar og Leif Nei Magnar, har tusenvis av timer med disse individene..per idag er vel omlag 25 håndtamme, av disse sitter 13-14 stykker på meg og aksepterer meg som jeg er. Takk for at du så dette Endret 5. august 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Artig bilde :-)) Du e blitt skikkelig kompis med disse måkene Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hehe...morsomt bilde. Passende i S/H Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Et festlig bilde - et genistykke å få situasjonen festet på brikken synes jeg, og kvaliteten er så bra! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Var en eller annen som nevnte tidligere at sånne bilder burde opp på tanlegekontorer, jeg er helt enig. Ikke at tannlegeskrekken hadde bllitt mindre, men for en humor, og for noen bilder Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 artigt bilde, topp kvalitet og passet veldig bra i sort hvitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg