Steffen.torre Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg har akkurat install mw3 via steam på en helt ny data som er kjøpt av komplett, men vær gang jeg prøver å starte mw3 shuter datan seg av eller går i bluescreen mode vet ikke helt hva jeg skal gjøre, kan noen hjelpe meg med dette her ? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Skjer dette med andre spill, og ligger det noen filer i C:Windows\minidump? Hvilken maskin er det snakk om? Lenke til kommentar
Steffen.torre Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 (endret) dette skjer ikke med andre spill, ja, det er filer i minidump mappa dette er en asus, som jeg kjøpte på komplett: http://www.komplett.....aspx?sku=10669 som jeg plusset på 1 terra. Endret 5. august 2012 av Steffen.torre Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Last opp minidumpfilene enten her eller et annet passende sted. Pakk dem inn i .rar el. først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå