Gå til innhold

Kjøpe Ram - Support documents for PC Utdatert?

Anbefalte innlegg

Tenkte legge på litt ram på datamaskinen til en venn da det begynner gå litt treigt i nyere spill. Har ikke fysisk tilgang til denne PCen så fikk tak i hovedkort model navnet, og fant fram support ducouments, som ligger her:

http://support.acer.com/acerpanam/desktop/2010/acer/Aspire/AspireX3400/AspireX3400sp2.shtml

Her står det da max 8 gb med 4x2gb brikker. Om dette er tilfellet blir det dyrere for personen og kjøpe 4x2gb enn 2x4gb brikker, så lurte på om siden til Acer er utdatert, og om datamaskinen allikavel vil ta 2x4gb ram brikker?

Takker for hjelp på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok det er lurt å forholde seg til spesifikasjonene. Jeg kan heller ikke tenke meg hvordan dette skulle bli utdatert på noen måte. Angrerett er dog en fin ting så dere kan jo alltids prøve 2x4GB og heller sende tilbake brikkene hvis det ikke går.

Husk at man må ha 64bit Windows for å dra nytte av mer enn 4GB RAM. Hvis det allerede sitter 4GB RAM i maskinen så tviler jeg forresten sterkt på at dere vil se noen bedre ytelse i spill. Det er nok noe annet det skorter på.

Endret av pølsehund
Lenke til kommentar

Spillet det er snakk om er The Secret World, alle andre spesifikasjoner på PCen er mellom minimum or required specs, mens rammen lacker ganske kraftig.

Datamskinen det er snakk om har 64-bit operativ system, så det går fint med mer en 4 :)

Takk for hjelpen, mulig jeg bare tar å bestiller 4x2gb da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...