Harald Gjerholm Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Over Valdresflya Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
aashammer Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Flott bilde og fine farger. Liker de lave skyene over fjellet. Synes det er fin skarphet i bildet med fine detaljer. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Bildet holder høy standard og som nevnt ovenfor med fine detaljer. Et lite minus for svakt lillaskjær over bakerste del. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Mange takk. Dette er håndholdt men jeg turte ikke bruke stativet da jeg var redd for fukt i kameraet, I stort format kan du se regnet siler ned. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Bildet holder høy standard og som nevnt ovenfor med fine detaljer. Et lite minus for svakt lillaskjær over bakerste del. Takk for kommentaren. Jeg kan ikke se noe lilla skjær her men skjermene er vel litt forskjellig. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Flott bilde Harald ! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Takk for det Terje. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hei Harald! Fint gråvèrsbilete av Valdresflya. Hadde sjølv tenkt meg ein tur over Flya som ein avsluttning på ferien min, men vèrmeldinga tok motet frå meg:) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Været var middelstalt ellendig men det ble en del bra bilder allikeve. Det er spennende med tøft vær.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg