Gef Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ser at det allerede er kommet på Xbox, men når kommer det på pc? har hatt både Midtown Madness og Midtown Madness 2, bare venter på 3 :-? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Tror ikke Microsoft har en PC-utgivelse i tankene enda. Det sto ingen dato på tothegame.com ihvertfall. Lenke til kommentar
slettern Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 istedenfor 3ern kan du kjøpe deg midnight club 2. ligner en del Lenke til kommentar
Gef Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 istedenfor 3ern kan du kjøpe deg midnight club 2. ligner en delJeg har det spillet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Det er jo desverre sånn nå, at de som lager konsollene beholder de store merkenavnene helt eksklusivt for sin konsoll. Dermed utnytter de jungeltelegraf-effekten, når kompiser henger hos en som har Xbox, og spiller MM3, bare MÅÅÅÅ de kjøpe Xbox selv for å kunne spille det hjemme. Tør ikke tenke på hvor mange millioner Playstations Gran Turismo-spillene har solgt. Mest fordi det kun finnes på Playstation. Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 istedenfor 3ern kan du kjøpe deg midnight club 2. ligner en delJeg har det spillet Er det bra? Finnes det noen emulator eller noe sånt for å spille xbox spill på pc? :o Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Er det bra? Det er konge! bra grafikk, bra biler, tøffe byer, grei "historie", tøff lystgass og Turbo et 2 fast 2 furious spill egentlig! Lenke til kommentar
Hero Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Da har jeg en litt annen erfaring :-) Jeg syntes midnight club 2 var noe av det kjipeste spillet jeg har spilt på lenge. Det er gøy å kjøre rundt de første 20 min. kanskje ta en liten tur par ganger i uken er greit. Men føler ikke jeg jeg ble hekta på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå