gamer2 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 lurer på å kjøpe en ford mondeo mk3 helst svart, har dere erfaringer med bilen? fines det mye styling. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 MK3 er en godt bil å kjøre. Jeg har ikke den selv, men en kompis av meg har den. Den har god plass, og generelt gode kjøreegenskaper. Jeg ville hatt minimum 1.8 liter med 125 hk. Det jeg ville passet på er: Rust på undersiden av dører og generelt rust At motor går jevnt - ikke hakker. Ellers er det helt sikkert flere som har flere anbefalinger/tips Mvh Faller Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Vent til 2013 på den nye modellen. Hmm bakdelen er vel prisen... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Vent til 2013 på den nye modellen. Hmm bakdelen er vel prisen... Vesentlig forskjell på en mk3 og en splitter ny som kommer ut først til neste år. Ellers så er vel mk3'en kjent for å være en driftsikker sak, mye styling finnes også. Lenke til kommentar
gamer2 Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 kjøpte meg ford mondeo mk3 satste på at den funke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 ST220 styling er jo den fineste stylingen til bilen synes jeg. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 http://www.fordclubnorway.no/forum/ =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå