almazy Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Sikkert en del som har fått det med seg allerede, men tenkte jeg bare skulle dele nyheten: http://blog.us.playstation.com/2012/08/03/metal-gear-solid-4-ps3-trophies-revealed/ Kommer snart en patch som gir MGS 4 trophysupport, noe jeg har håpet på ganske lenge. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Kjøpte spillet på tilbud til 29,- her forleden, så nå venter jeg bare på patchen Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Gleder meg til og spille dette kongespillet igjen og ha muligheten til og få trophies Lenke til kommentar
Eraze Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 sweet trophies! Hvorfor er mange så gjerrige på Gull? Mange ganger jeg har brukt evigheter på en trophy som bare er bronze. Lenke til kommentar
HanDerVeitu Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det kjipe er nå at de fjerna Metal Gear Online i patchen... -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå