Xprez Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hei, noen som vet om en musikk app som støtter sortering etter mapper? Litt irriterende at den støtten ikke ligger i standard avspilleren, kunne sikkert ha laget spillelister men har ikke enormt lyst til å bruke den lange tiden det vil ta å gå igjennom all musikken Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 MixZing Den bruker jeg. Bare synn gratisversjonen inneholder mye reklame Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 AndLess Veldig simpel, men den funker. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Directron kan lage en spilleliste med all musikken i en mappe og undermapper og sorterer disse etter mappenavn. Tror det er det nermeste du kommer. Er den jeg ble mest fornøyd med. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Takker for tipsene men kom over en som ikke var så aller verst, EZ folder player, har akkurat det jeg ønsker. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dp.ezfolderplayer.free&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5kcC5lemZvbGRlcnBsYXllci5mcmVlIl0. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Genialt! Må teste den selv. Edit: Ikke så genialt! Den har akkurat det samme problemet som de andre. Den vil ikke hoppe til neste mappe automatisk. Alt for tungvindt. Endret 11. august 2012 av sedsberg Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Rockbox finnes jo til Android. Løste alle mine problemer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå