Paal Harald Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Nytt videokamera kan styres med mobilen. Sony frir til proffene Lenke til kommentar
avo Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Irriterende at de lager en ny utgave av EX1, og ikke fikser den største feilen - for trang linse. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Irriterende at de lager en ny utgave av EX1, og ikke fikser den største feilen - for trang linse. Hva mener du med for trang linse? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Kan tenke meg at med "trang linse" menes mer vidvinkel. Lenke til kommentar
avo Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ja, en trang linse er en lise som er for trang på vidvinkelsiden, dvs ikke vid nok. Dette er et kamera som ville vært flott til så mangt i TV verden, men forsatslinser er noe dritt, så at linsa som sitter på kamera duger er vesentlig. Denne Fujinon linsa er sikkert bra optisk, men siden dette var den største begrensingen på forige modell, (ved siden av manglende værtetting) blir jeg litt gretten... Hadde Sony laget denne med videre linse, og værtetting som NX70 hadde jeg kjøpt ti stykker tvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg