Petrvs Romanvs Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Benelux, snakk med kompisen din, han forstår sikkert hva du mener. Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Er en tulling en tulling fordi denne er sosialist, eller er en sosialist en sosialist fordi denne er en tulling?? Forenklet oppsett; a) En tulling er en tulling fordi denne er sosialist. B) En sosialist er en sosialist fordi denne er en tulling. Hvilken påstand er riktig, om ikke begge? Noen statsdyrkede individer som makter å besvare min påstand? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Om du ikke evner å bruker din forestilling. Majoritet er stikkordet. Her en kort definisjon på "majoritet"; Her har du def. på ordet stigmatisere: sette mindreverdsstempel på... Din test går ut på at alle som svarer på denne tråden er slemme, buhu Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Om du ikke evner å bruker din forestilling. Majoritet er stikkordet. Her en kort definisjon på "majoritet"; Her har du def. på ordet stigmatisere: sette mindreverdsstempel på... Din test går ut på at alle som svarer på denne tråden er slemme, buhu Hva er galt med stigmatisering? Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Din test går ut på at alle som svarer på denne tråden er slemme, buhu > Feil tullingen. Tulling er ikke ensbetydende med slemt. Forsøk igjen. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 . Gå å troll på VGD eller APD Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 . Gå å troll på VGD eller APD Kun din mangel på argumentasjon driver deg til å fremme et slikt flåseforslag. Et venstrepsykotisk kjennetegn. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Syns det er litt rart med sosial omgang som er slik at man må stigmatisere seg selv, for å kunne delta. Trangen til å vise for hele verden at man er annerledes fremstår som merkelig, og ved å stigmatisere seg selv bevirkes en form for manipulasjon med den hensikt å frembringe medynk. Jeg synes m.a.o. stimatisering er forkastelig, grunnet min avsky til psykopati. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Kun din mangel på argumentasjon driver deg til flåseforslag. Et venstrepsykotisk kjennetegn. Selvsagt selvsagt. Dine interne definisjoner er meget lite nyttige faktisk. Hvem som er psykopatisk ville nok de lærde strides om. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg føler meg litt dum som gidder å poste i denne tråden. Benelux, hvorfor mener du majoriteten av sosialister er psykopater? Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Kun din mangel på argumentasjon driver deg til flåseforslag. Et venstrepsykotisk kjennetegn. Selvsagt selvsagt. Dine interne definisjoner er meget lite nyttige faktisk. Hvem som er psykopatisk ville nok de lærde strides om. Sosialisme er blodrød psykopati. Ingen lærde strides om dette. Du i din helhet makter neppe å se sammenhengen - det fordi du er ferdig programmert. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 la meg se i glassbollen hva som kommer *veive med hendene* et masse oppgulp om hvor dum du er. Så over til hvor ende mer dum du er...og så helt til slutt om hvordan du burde grave deg ned Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 det fordi du er ferdig programmert. Der har du kanskje ett punkt vi har felles. Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Jeg føler meg litt dum som gidder å poste i denne tråden. Benelux, hvorfor mener du majoriteten av sosialister er psykopater? Om du føler deg dum er det mest sannsynlig fordi du er så - med fare for å ta feil. Utgangspunktet er antagelsen av at en sosialist "tilber" sosialismen. Kort; Sosialismen (les def.) bygger på statseie og likhetsprinsipper. Sosialismen fratar og undertrykker den menneskelige natur. Sosialismen frarøver mennesket selvutfoldelse, selvutvikling og selvstendighet. Under et totalitært sosialistisk styresett vil mennesket alltid være underlagt Statens varetekt, og dermed være frarøvet sine muligheter for å utvikle seg mentalt og økonomisk. Staten, eller majoriteten av sosialister som velger dette styresett vil pr definisjon bedrive undertrykking mot det frie individ, hvilket er en av flere definisjoner på "psykopat". En psykopat er følelseskald og hensynsløs overfor sin medmennesker - i dette tilfellet en rolle Staten ville inneha, samt den majoritet som bygger på samme ideologi. Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Dette svært forkortet. Jeg kunne ha skrevet side opp og side ned om det aktuelle tema, dog nyttesløst da denne tråd i løpet av få timer vil stenges. Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Ejakulerer du med tanken på å fremstå som en tulling? Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Omformulert spørsmålsstilling; Er sosialister tullinger fordi de ikke evner å se undergangen av sin ideologi, ller er tullinger sosialister fordi de er tullinger? a) En tulling er sosialist fordi denne ikke innehar politiske perspektiver. B) En sosialist er en tulling fordi denne ikke evner å se sin undergang. Hvilken påstand er riktig, om ikke begge? Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Under et totalitært sosialistisk styresett vil mennesket alltid være underlagt Statens varetekt, og dermed være frarøvet sine muligheter for å utvikle seg mentalt og økonomisk. Dette er jeg enig i. Men det er fordi jeg tror at i et hvert totalitært styresett vil det være slik. De fleste sosialister er ikke totalitære, men vil gi individet mer frihet. Noen av grunnprinsippene i sosialismen er jo å øke mennesket selvutfoldelse, selvutvikling og selvstendighet. Det er synd at nesten alle forbinder sosialisme med totalitarisme. Målet er jo at staten skal forsvinne, er det ikke? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ejakulerer du med tanken på å fremstå som en tulling? Er det ikke ett ordtak som går slikt: på seg selv kjenner man andre best? Lær deg folkeskikk, så kanskje du kan delta i sosiale aktiviteter. Et annet tips er å skrive ut disse trådene og vise de til en psykolog. Staten, eller majoriteten av sosialister som velger dette styresett vil pr definisjon bedrive undertrykking mot det frie individ, hvilket er en av flere definisjoner på "psykopat". En psykopat er følelseskald og hensynsløs overfor sin medmennesker - i dette tilfellet en rolle Staten ville inneha, samt den majoritet som bygger på samme ideologi. Dine synspunkter her er jeg tildels enig i, men brukere av dette forumet er ikke alle hjernevaska psykopater som du hevder. Hvis ditt syn på verden er slikt, er det ett sykdomsbilde.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå