Benelux Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Er en tulling en tulling fordi denne er sosialist, eller er en sosialist en sosialist fordi denne er en tulling?? Forenklet oppsett; a) En tulling er en tulling fordi denne er sosialist. B) En sosialist er en sosialist fordi denne er en tulling. Hvilken påstand er riktig, om ikke begge? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Forspist deg på Chris Joy oppgulp? Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 c) Du er en tulling Er det WARSAWA/PRAHA/BRETAGNE som er tilbake? Vi trenger ikke slike uttalelser i et forum der vi prøver å diskutere politikk. Dette er dårlige argumenter delux, Benelux. Det tror jeg du vet godt selv, men prøver å få noen til å bli provosert. Eller få noen til å henge seg på og være enig. Poenget mitt er at deg klarer en hver politisk debatt seg godt uten. Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Forspist deg på Chris Joy oppgulp? Jeg har null kjennskap til dette navn, men antar at dette er en debattant som dreier i samme retning hva hva politiske standpunkter angår? Har du forøvrig debattnyttig materiell til spørsmålet? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 OT: En tulling kan være en med lav sosial IQ, men også en som ikke innehar evnen til selvkritikk. Sosialisme og idioti i en og samme forpakning, så effektiv du er... Btw: Du vet at psykopater har dårlig evne til å fungere i mellommenneskelige og sosiale forhold, du skyter deg selv i foten, kaster stein i glasshus etc. Capice? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Det er typisk retorikk fra aspiranter til Chris Joy (fra VGD og Aftenposten Debatt) eller fra objektivister (eller de som er FrP`ere som synes objektivistenes argumentasjon er herlig men som ikke forstår hva de egentlig mener). Velg og vrak! Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Forspist deg på Chris Joy oppgulp? Jeg har null kjennskap til dette navn, men antar at dette er en debattant som dreier i samme retning hva hva politiske standpunkter angår? Har du forøvrig debattnyttig materiell til spørsmålet? At du ikke har kjennskap til det navnet eller noen av personens andre mange navn er jo ganske utrolig. Samme oppgulpretorikk har dere begge. Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 c) Du er en tulling Er det WARSAWA/PRAHA/BRETAGNE som er tilbake? Vi trenger ikke slike uttalelser i et forum der vi prøver å diskutere politikk. Dette er dårlige argumenter delux, Benelux. Det tror jeg du vet godt selv, men prøver å få noen til å bli provosert. Eller få noen til å henge seg på og være enig. Poenget mitt er at deg klarer en hver politisk debatt seg godt uten. Mortal. Jeg forsøker å fordype meg i venstrepsykopaters sinn, og dermed åpner mitt kjernespørsmål for hva som berøres i en venstrepsykopats fundamentale tankegang. Ved å søke denne forståelsen, og om mulig få mitt spørsmål besvart, vil jeg stå særs godt rustet for å argumentere mot de statsfabrikerte individer i fremtiden. Drister du deg til et forsøk på å besvare spørsmålet? Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Har du forøvrig debattnyttig materiell til spørsmålet? Forventer du det? Dette er et dårlig spørsmål. Det inneholder en logisk feil. Du sier dem må være a) eller B), mens det i realiteten kan finnes et veldig stort anntall alternativer. Det blir derfor umulig for en seriøs debattant å ta stilling til spørsmålet ditt. Derfor vil han enten dumme seg selv ut og velge en av påstandene, noe som er lite sannsynlig i denne sammenhengen, eller bil målbunden, noe som ikke vil skje på et skriflig forum, eller angripe deg eller dine argumentasjonsvirkemidler. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Drister du deg til et forsøk på å besvare spørsmålet? Som sagt i forrige post... Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Du starter med noen startbetingelser som mange ikke vil godta. Så da har man kommet like langt. Hvem er da idioten? Han som lager startbetingelser som ingen går gode for eller han som nekter dem? Ellers synes jeg du nok mistenkelig ligner på et sted der solen ikke skinner. Takk værsegod. Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 OT: En tulling kan være en med lav sosial IQ, men også en som ikke innehar evnen til selvkritikk. Sosialisme og idioti i en og samme forpakning, så effektiv du er... Btw: Du vet at psykopater har dårlig evne til å fungere i mellommenneskelige og sosiale forhold, du skyter deg selv i foten, kaster stein i glasshus etc. Capice? Det er svært dumt å ikke ta selvkritikk. At jeg stiller dette spørsmål beviser at jeg tar kritikk. Jeg er meget uvitende til hva som rører seg i psykopatsinnet - en studie jeg burde ha foretatt lang tid tilbake. Så der; selvkritikk. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 HAHA Hele denne diskusjonen skulle foregått under Humor Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Det er svært dumt å ikke ta selvkritikk. At jeg stiller dette spørsmål beviser at jeg tar kritikk. Jeg er meget uvitende til hva som rører seg i psykopatsinnet - en studie jeg burde ha foretatt lang tid tilbake. Så der; selvkritikk. Så du definerer deg selv som idiot? Flink gutt! Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Har du forøvrig debattnyttig materiell til spørsmålet? Forventer du det? Dette er et dårlig spørsmål. Det inneholder en logisk feil. Du sier dem må være a) eller B), mens det i realiteten kan finnes et veldig stort anntall alternativer. Det blir derfor umulig for en seriøs debattant å ta stilling til spørsmålet ditt. Derfor vil han enten dumme seg selv ut og velge en av påstandene, noe som er lite sannsynlig i denne sammenhengen, eller bil målbunden, noe som ikke vil skje på et skriflig forum, eller angripe deg eller dine argumentasjonsvirkemidler. Er du kjent med begrepet "majoritet"?? Eller er ditt formål å bedrive flisespikkeri med å argumentere for unntakstilfeller? Jeg tar også selvkritikk for at jeg ikke makter å besvare innleggene hurtig nok - derfor noe fragmentert layout. Sorry. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Det er svært dumt å ikke ta selvkritikk. At jeg stiller dette spørsmål beviser at jeg tar kritikk. Jeg er meget uvitende til hva som rører seg i psykopatsinnet - en studie jeg burde ha foretatt lang tid tilbake. Så der; selvkritikk. Men selvinnsikt da... Du har ikke stilt ett spørsmål som henger på greip, fordi... p = p fordi ss = s fordi p Konklusjon p = s. Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Det er svært dumt å ikke ta selvkritikk. At jeg stiller dette spørsmål beviser at jeg tar kritikk. Jeg er meget uvitende til hva som rører seg i psykopatsinnet - en studie jeg burde ha foretatt lang tid tilbake. Så der; selvkritikk. Så du definerer deg selv som idiot? Flink gutt! Jeg er som nevnt uvitende til hva som rører seg i venstrepsykopatens sinn. Derimot ser jeg disse tullingenes "avføring", og finner at deres politiske ytringer og ideologi er babbel som mangler rotfeste i forhold til å ytre konstruktive samfunnsløsninger. Jeg er meget smart, hva enn du tror. Annet du trenger leksjoner til, tullingen? Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Er du kjent med begrepet "majoritet"?? Eller er ditt formål å bedrive flisespikkeri med å argumentere for unntakstilfeller? Nok et eksempel på dårlig spørsmålssetting. Ja, jeg vet hva majoritet betyr. Jeg har ikke som formål å bedrive flisespikkeri med å argumentere for unntakstilfeller. Du prøver her å påtvinge meg negative egenskaper. Du kommer med påstander i hytt og pine, og vil ha folk til å ta stilling til om enten den ene eller den andre påstanden er riktig. Selv om mange nok vil si at begge er feil. Du kommer ikke med noen egentlige argumenter for påstandene dine. Lenke til kommentar
Benelux Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Det er svært dumt å ikke ta selvkritikk. At jeg stiller dette spørsmål beviser at jeg tar kritikk. Jeg er meget uvitende til hva som rører seg i psykopatsinnet - en studie jeg burde ha foretatt lang tid tilbake. Så der; selvkritikk. Men selvinnsikt da... Du har ikke stilt ett spørsmål som henger på greip, fordi... p = p fordi ss = s fordi p Konklusjon p = s. Som i; En trestamme er brun. En neger er brun. En neger er en trestamme. Om du ikke evner å bruker din forestilling. Majoritet er stikkordet. Her en kort definisjon på "majoritet"; majoritet (nylat. av maior, større), flertall; stemmeflertall ved avstemning. Mots. minoritet. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg er som nevnt uvitende til hva som rører seg i venstrepsykopatens sinn. Derimot ser jeg disse tullingenes "avføring", og finner at deres politiske ytringer og ideologi er babbel som mangler rotfeste i forhold til å ytre konstruktive samfunnsløsninger. Oj kan du tørke deg selv bak? Du verden. Slutt med ditt inkoherente rør. Jeg er meget smart, hva enn du tror. Annet du trenger leksjoner til, tullingen? Du har jo ikke startet enda. Leksjoner kan være gøy å følge med på det, hvis de har noe nytt å bringe. Det har ikke du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå