AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Ble tatt med en annen sitt leg på byen, og full og dum som jeg var så skrev jeg under på dokumentet fra dørvakten. Har fortalt mine foreldre alt, og jeg er fullt klar over at jeg kan få prikk på rulleblad og bot på 1500 eller mye mer. Angrer på at jeg gjorde det, men gjort er gjort. Er fullt klar over hvor dum jeg er, så det trenger dere ikke fortelle meg! Problemet er at jeg ikke kjenner personen jeg lånte kortet fra så godt, men har fortalt situasjonen. Får den personen noe konsekvenser om jeg sier at jeg tok det fra hun uten at hun visste det? Noen som har erfaring med konsekvensene jeg kan få? Anonym poster: d25d82b0be0ac03c1c8c69ec699b792c Lenke til kommentar
voice- Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Ser skummelt ut. Dersom du rettforfølges under Straffelovens §190a kan du risikere bøter og intil to år i buret. Dersom den du tok leg fra medvirket kan de risikere det samme. Akkurat det er usansynlig dersom du la kortene på bordet og sa at de ikke visste du hadde tatt leggen. Hvis du svetter hardt nå kan jeg trøste med at å komme inn på et utested og drikke noe du ikke er gammel nok til å drikke, sansynligvis ikke tolkes som at du brukte falsk identitet til egen vinning. Men der har du verste utfall. Lenke til kommentar
everybody Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Bot og prikk på rulleblad kan jeg utrolig nok leve med. Håper selvfølgelig at jeg ikke får noen av delene, men det er som sagt ikke verdens undergang om det skjer. Har bare utrolig dårlig samvittighet for å ha brukt en annen sitt leg, og vil ikke at hun skal få konsekvenser utav mitt dumme påfunn. Hva skjer ettersom de dro inn kortet hennes? Får hun det tilsent eller får hun det ikke igjen? Endret 5. august 2012 av everybody Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 hun får det nok igjen. du gikk fra å være anonym til å vise deg frem igjen:-) 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Skrev du under i ditt eller hennes navn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå