Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Nybygd PC starter ikke, prøvd det meste!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det funket ikke å sette til manuell først, så lagre, for så å endre innstillingene igjen. Ingenting ble lagret.

Jeg prøvde så med et helt nytt hovedkort av samme type, som en annen hadde bestilt til sin pc, og da funket alt med en gang! Så da må det være defekt hovedkort? Vi skal hvertfall sende det inn i retur så fort det lar seg gjøre! ;-) også får vi håpe at de mener det samme på komplett så vi bare får et nytt :-)

Mvh Olav B,G ;-)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da ble de enige på komplett om at det var defekt hovedkort, så da kom det et nytt tilbake i går. Koblet opp og da funket alt som det skulle med en gang! :)

Men en ting jeg ikke helt likte var at de gjerne ville ha prosessoren fortsatt sittende på når de skulle ha den inn for testing. Det er greit nok det, men når vi fikk de tilbake så kom prosessoren alene først, så nytt hovedkort noen dager etterpå. Men når jeg skulle sette inn prosessoren passet den ikke! Fant fort ut at dette var fordi den ene raden med pinner var bøyd utover! Jeg fikk bøyd de tilbake så godt jeg klarte, men jeg måtte fortsatt bruke litt krefter for å få den nedi. Det funket jo som sagt uten problemer enda, men likte ikke det.

post-96356-0-51184200-1346323946_thumb.jpg

Takker ellers for hjelpen dere har bidratt med her :)

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Hadde aldri latt komplett slippe unna med å skade prosessoren min på den måten etter at de har insistert på å få den med til feilsøking.

Om ikke annet bør du hverfall sende dem en krass mail, eventuelt si noen velvalgte ord på facebook siden deres.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...