3R4 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Hei! Jeg tenkte jeg skulle organisere en liten forumlek her som jeg synes er veldig gøyal. Reglene er forsåvidt enkle: Alle starter med 2000 mynter. Hver runde satser alle (via PM til meg) et antall mynter. Når alle har sendt inn satsinger vil resultatene postes her i tråden. Den som ga det laveste budet i en runde er ute av spillet. Den, eller de, som ga det nest laveste budet i får beholde myntene de bydde. De andre mister myntene de bydde. Og slik fortsetter det til det kun står én igjen. Spesielle regler: Dersom mer enn én person byr lavest vil begge få tilbake myntene, men de går inn i en spesialrunde hvor den som byr lavest ryker ut. PÅMELDTE: 1. Vegabond 2. thypthon^ 3. ProSecurity 4. Tiugama Kaa 5. martin9 6. Staketten 7. 8. Endret 6. august 2012 av 3R4 Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Da trenger vi 7 til Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 True dat ^^ Tre til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå