tekolis Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 For et par måneder siden krasjet dataen min som ipoden min var synkronisert med, etter at dataen krasjet, har jeg ikke kunnet legge til ny musikk eller endre noe på innholdet på ipoden. Når jeg skal legge til sanger, får jeg opp et vindu hvor det står følgende: "Ipod-enheten din er synkronisert med et annet i tunes-bibliotek. En ipod kan kun synkroniseres med ett i tunes-bibliotek om gangen. Hva vil du gjøre? 1."Slett og synkroniser" erstatter innholdet på denne ipod-enheten med innholdet i dette itunes-biblioteket. 2."Overfør kjøp" kopierer itunes store-kjøp som denne maskinen er autorisert til å spille, fra denne ipod-enheten til dette i itunes-biblioteket. Nå vet jeg ikke hva jeg skal velge, jeg vil gjerne kunne laste ned musikk fra forskjellige programmer som jeg kan legge til på ipoden (har gjort dette før), vil ikke kjøpe musikk fra itunes. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Som det søppelprogrammet iTunes er så kan du ikke importere musikk fra iPoden din til et "nytt" bibliotek. Hvis du har all musikken som allerede ligger på iPoden på datamaskinen du prøver å synce fra nå så velger du alternativ 1. Da sletter iTunes all musikken som ligger på iPoden fra før og legger inn musikken du har importert til biblioteket. Hvis du ikke har musikken du har på iPoden fra før og vil beholde den kan du prøve linken under: http://lifehacker.co...ipod-to-your-pc Hvis det ikke funker kan du laste ned DoubleTwist som har en funksjon for å kopiere over musikk fra iPod til PC.(som du igjen kan legge inn i iTunes igjen for å synke ny musikk + den gamle. Eventuelt avinnstallere hele shitten og kun bruke DoubleTwist som har akkurat de samme funksjonene(og fler) enn iTunes). Endret 4. august 2012 av eleNef 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå