Spuddy Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hei Driver og planlegger en liten oppgradering av pc'n min. Skal brukes til Diablo 3 i første omgang. Tenker ikke å overklokke. Kjøper ikke skjermkort enda da jeg har tenkt å vente på den nye mellomklasseserien til Nvidia. Har plukket ut fra komplett og lurte egentlig bare på om det er noen "logiske brister" ved dette oppsettet. http://www.komplett....FA-8BF48CE6D9D1 Takk for alle svar Mvh Andreas PS! Det er vel tilfeldigvis ingen i Trondheimsområdet med et skjermkort til overs så jeg får spilt Diablo 3 mens jeg venter på delene? Rakk bare en time før skjermkortet gikk fløyten. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ikke noe galt med det der oppsettet, alt skal gå helt fint Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Viss du ikke har tenkt og overklokke, trenger du ikke den CPUen. Men har du tenkt å kunne overklokke en gang i fremtiden, så går du for dette oppsettet, er laget hos dustin.no Lenke til kommentar
Spuddy Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Ok, takk for svar til dere begge. Da har jeg byttet til 3570 uten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå