Maard Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hei! Jeg har i grunn ett ganske kjapt spørsmål jeg lurer en del på. Har søkt litt rundt også, men er vanskelig å finne konkrete svar på dette spørsmålet. Lurer på om det er noen av dere fine folk her inne som vet / eller har erfaring med nettstudier og om en får borteboerstipend når en tar et 10mnds studium? Kos og klem Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Hva slags nettkurs er det? Snakker vi høyere utdannelse eller? For det bestemmer mye av kriteriene til hva du kan få, ol. Høyereutdanning (nettstudier): http://www.lanekassen.no/Hovedmeny/Stipend-og-lan/Hoyere-utdanning/Nettstudier/ Endret 5. august 2012 av Valkyrex Lenke til kommentar
Maard Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Tenkte å ta Elektrofag Vg1, kun programfagene, hos NKI. Ser at dette kurset er godkjent for lån hos lånekassen så jeg lurer i grunn på om noen vet hvor mye jeg får i lån/stipend ved å ta dette kurset, og om jeg også har mulighetene for å få noe i borteboerstipend. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå