Kankelank Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Mulig dette er et gammelt emne, men jeg er relativt ny i dette: Har kjøpt en ny Acer og noen gode spill, setter meg ned og begynner å spille. Etter en stund kommer det relativt høye pipelyder. Prøver å fikse det på ulike måter og merker... pipelyden forsvinner når jeg tar ut strømledningen (WTF!). Noen som her greie på dette? Hvordan fjerne pipingen, uten å ta ut strømkabelen? Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Du skrur ut sikringen til rommet der maskinen står. Er pipelyden en del av spillet du har installert? Prøvd å skru ned volumet? 1 Lenke til kommentar
Kankelank Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Går ut fra at du spøker. Pipingen er avgjort ikke en del av spillet, og uten soikring blir det lite fres.... Lenke til kommentar
Storm Truck Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hva slags spill prøvde du og hva er navnet på acer laptopen? Kan du beskrive pipe lyden litt beddre og? Lenke til kommentar
Kankelank Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Det er en Acer V3-771 og pipingen kommer p åbåde Bordelands, Batman og Call of Duty. Det er rett og slett en pipelyd (PIP-PIP-PIP) og med pipingen slår lysstyrken på skjermen seg av og på ved hvert pip. Greier ikke å forklare det bedre... tror jeg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Det er maskinen din som blir varm. Når du drar ut strømkabelen så klokker maskinen seg ned for strømsparemodus, og maskinvaren blir kaldere. Du må rense maskinen for støv. Lenke til kommentar
Kankelank Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Støv? Maskinen er jo bare en måned gammel.... Kan det stemme? Er det ike mulig å skru på strømsparmudis, og dermed lure maskinen? Lenke til kommentar
Kankelank Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Siden jeg ikke får noe svar får jeg legge meg uten å få spilt noe mer i kveld. Fint om noen kan hjelpe meg.... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Støv? Maskinen er jo bare en måned gammel.... Kan det stemme? Er det ike mulig å skru på strømsparmudis, og dermed lure maskinen? Om du har hatt maskinen mye i sengen, eller andre støvete områder så kan den fint tette seg på en måned, selv om det er lite sannsynlig. Det kan også være at du ikke ventilerer maskinen skikkelig. Skjer det samme om du har den på et bord? For å sette den i strømsparingsmodus så kan du trykke på batteri-ikonet i Windows. Det kan også være en feil på maskinen, noe som selvsagt er dekket av garanti. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Les håndboka. Pipingen kan ha en helt spesifikk betydning, ofte et problem med maskinvare. Feil på minnet for eksempel er ganske vanlig. Slike ting dekkes helt sikkert av garantien. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Går ut fra at du spøker. Pipingen er avgjort ikke en del av spillet, og uten soikring blir det lite fres.... Hvem spøker? Tror du jeg er tankeleser eller? Hva slags svar forventer du egentlig med et så dårlig formulert spørsmål? Jeg ga et rimelig svar ut fra de opplysninger du gav, og utakk er alt du svarer med. Jeg foreslår du tar dataen til butikken og leverer den inn på verksted. De kan sikkert ordne. Lykke til. Lenke til kommentar
Storm Truck Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Du må rett og slett lese i håndboka, vis det ikke står noe svar så må du kontakte Acer eller der du kjøpte den! Har du laderen inn da? Kan være feil med kabelen så dataen registrer at den plugges ut og inn da får vel du sånn pipe lyd som du beskriver! Du kan også søke på nettet "Acer V3-771 Beep noise" kansje du får svar da . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå