ProSecurity Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hallo. Jeg prøver også poste denne her. Jeg har en fossil ligende hjemme her. Altså en steing med noe inni ( Tror jeg ) Lurer på hvor mye denne er verdt? Jeg har virkelig ikke peil på slikt i det hele tatt. Hvor skal jeg hendvende meg eksempel? Takke for alle svar Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hallo. Jeg prøver også poste denne her. Jeg har en fossil ligende hjemme her. Altså en steing med noe inni ( Tror jeg ) Lurer på hvor mye denne er verdt? Jeg har virkelig ikke peil på slikt i det hele tatt. Hvor skal jeg hendvende meg eksempel? Takke for alle svar sjekk på Ebay.com Lenke til kommentar
Secretalias Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ta en telefon/mail til naturhistorisk museum. De kan helt sikkert gi deg en kontaktperson som kan en del om emnet, og som kan gi deg et kjapt svar på om det er noe som e verdt noe som helst. Oddsen for at det er unikt og verdifullt er vel relativt liten, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 evt legg ut bilde her så man kan få se på dette :-D Er jo litt nyskjerrig for å si det slik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå