Chocolate-Monster Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hmm av og til. Gjør det ikke om noen eldre folk er med, viser lit respekt. Ellers ikke, bare om jeg har drukket brus får jeg sånn slimlag i munnen, så det spytter jeg ut igjen. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Da jeg røyket spyttet jeg hele tiden, spytter fremdeles men veldig lite. Om jeg er forkjøla spytter jeg mye. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg gjør det kun hvis jeg må og hater meg selv for det. Men med allergier mot alt og astma så er ikke overflødig slim noe vi har plass til. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 En av grunnene til at de fleste forkjølelsene kommer fra Kina, er at en stor andel Kinesere går rundt og spytter hele tiden. Husker bla. myndighetene hadde kampanjer for å få folk til å spytte ved OL for 4 år siden. Forkjølelsesviruset spres via dråpesmitte, forkjølelsen spres langt raskere enn i kulturer hvor det ikke er like vanlig å spytte. De har også en god grunn for å gå rundt å spytte. Lufta er i mange byer (spesielt Beijing) så dårlig at slimhinnene løper løpsk, ergo slim i halsen, ergo harking, ergo spytting. Har selv erfart dette på kroppen, likevel falt jeg ikke for fristelsen til å spytte i offentlighet. Motbydelig imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå