Linepusle Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hei igjen, og takk for et ganske utfordrende treff med store folkemengder i Midtbyen på grunn av Olavsfestdagene OG Trøndersk Matfestival. Men hyggelig, som vanlig! Her er mine bidrag - med ryggen til: 1. Endelig framme 2. Crew 3. Kjedelig... 4. Refleks i koøye - må ha med minst én 5. Snart rødt 6. Troika på treff 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Ja, det var veldig hyggelig, jeg kom ikke hjem før kl.19...flotte bilder Linda! (Og den refleksen var utrolig, genial! Hva du ser) Endret 4. august 2012 av RandiA Lenke til kommentar
andycam Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Takk for en fin tur. Her er mitt bidrag Kunne ikke la være å ta et par bilder av eplene... Eller båten til Munkholmen... Eller bua på sjøbadet... Eller denne vesle båten på vei til havnen... Eller denne hurtigbåten... Eller den flotte uteplassen utenfor Choicehotellet... Eller disse truckene... Ford Mustang convertible... Endret 4. august 2012 av andycam 2 Lenke til kommentar
andycam Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Linepusle: den hunden du tok bilde av har pussig nok ett blått og ett brunt øye. Endret 4. august 2012 av andycam Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Riktig flott bilde-samling andycam. De eplene var helt fantastisk....at jeg ikke så de da! Jeg kom hjem så sent, at det vil ta en stund med mine. Legger inn det jeg "måtte" bruke til Augustfesten...bare det jeg har gjort ferdig: Fingeren rettes mot Vandalismen på Vestfronten: Endret 4. august 2012 av RandiA 1 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Eple-bildet er jo knalltøft! Jeg sto jo der jeg og, men så ikke det motivet i det hele tatt... Og Linda fant en refleksjon igjen ja Bra observert. Og backpackerne foran domen er jo typisk turister i Trondheim. Fristelser... Glad dame Smed Band (legg merke til tilskueren til høyre) Enda et bilde av den domkirka... Hjerte i betong Padler Fiskere på piren Litt kreativ behandling av Munkholmen 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Du er observant som vanlig, Eivind Musikantene på benken: Utrolig flott, genial...så de ikke selvsagt Endret 4. august 2012 av RandiA Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Andycams eplebilde er morsomt - jeg så heller ikke akkurat den. Bra du gjorde det! Eivinds Fristelser er søtt, og jeg liker godt både fiskere på Piren (nydelige farger) og den kreative Munkhomen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Noen flere: Usynlig gate-musikant: Og noen "under-benken-studie" på Nordre: 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Takk for igår! Alltid like spennende å se hva dere har fått tatt for bilder. Linepusle, liker spesielt nr. 4. Kreativt! andycam, eplebildet ble virkeligen flott. Eivind, Fristelser er kanskje ikke det beste, men er fortsatt min favoritt. Munkholmenbildet ble kult. Randi, artig benkserie! 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Endret 5. august 2012 av HelenaN 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Fint utvalg, Helena. Interessant å se hvor ulikt utfallet blir selv om vi går i hælene på hverandre. Du fikk mer zwung over kokken din enn meg, Helena. Her er et lite knippe til fra folkelivet: Folkeliv Borggården: Ved Marinen: Folkeliv ved Vestfronten: Nordre gate: Nattklubben Nordre gate 26 - Reflections: Folkeliv Nordre: Matfestival: Endret 5. august 2012 av RandiA 1 Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Linepusle: Liker bildet med den hunden som kjeder seg. Det burde være et sirkus for en hund med mange ting å se på og rare lukter, men denne ser bedrøvet ut RandiA: Liker best bildet av guiden som peker mot rosemaleriet, med de sjokkerte, vantro turistene i bakgrunn. Synes også at bildet "usynling gatemusikant" var ganske bra. Dersom bildet hadde vært vertikalt og vist mer av veggen, kunne man ha forestilt seg at musikeren plutselig hadde forsvunnet med et "puff" og intrumentet havnet på bakken? HelenaN: Synes bildet med kokken er finest. Ser for meg at han nettopp har gått tom for pølser eller noe, foran en sulten flokk turister Likte også bilde nr 7. Eivind84: Likte bildet "glad dame". Ekte glede det der. Likte også den eksperimentelle Munkholmen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Her er mine bilder fra treffet: Abstrakt hav-blått Lilla Refleksjoner Arkitektur rett opp Riving Jordbær Telt med parkeringsrestriksjoner Fargerikt 1 Fargerikt 2 Fikk med litt mer enn jeg regnet med i dette bildet av domen Kajakk og Munkholmen Anders er stabil (du får evt si ifra om jeg skal fjerne det, Anders) Endret 5. august 2012 av Ratleto 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Det var en meget kreativ bilde-samling, Ratleto. Da legger jeg ikke inn flere bilder....resten er i Bloggen og på Flickr. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Flotte bilder, som vanlig. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå