Gå til innhold

BK: Ut mot havet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle til å skrive den meget poetiske sangteksten til Rudberg, men det får holde med de to ganger jeg allerede har gjort det her på digit, når bilde og tekst innbydde til det..

Meget sommerlig kyststemning. Det sies at om været på øst- og sørlandet ble flyttet til vestkysten, hadde båtlivet flyttet etter. For det er vestpå de vakreste perlene ligger på rad og rekke.

Som her, til akkompagnement av fjellnatur i bakgrunnen.

På min skjerm er det veldig lyst, men det blir jo nærmest slik på de beste sommerdagene.

Kàn også være skjermen, som jeg ikke har kalibrert helt til fulle.

Lenke til kommentar

Skulle til å skrive den meget poetiske sangteksten til Rudberg, men det får holde med de to ganger jeg allerede har gjort det her på digit, når bilde og tekst innbydde til det..Meget sommerlig kyststemning. Det sies at om været på øst- og sørlandet ble flyttet til vestkysten, hadde båtlivet flyttet etter. For det er vestpå de vakreste perlene ligger på rad og rekke.Som her, til akkompagnement av fjellnatur i bakgrunnen.På min skjerm er det veldig lyst, men det blir jo nærmest slik på de beste sommerdagene.Kàn også være skjermen, som jeg ikke har kalibrert helt til fulle.

Takker Trond Olav! :)

Lyst er det på min skjerm også, så skjermen din er nok ok i så måte.

Ja, det er slik når solen står på over kystlandskapet.....

Og perlene ligger på rekke og rad her utenfor "stuedørene".

"Bare" været gjør at det ikke oppleves slik.... Vi lar oss lett bedra, for å si det slik.... ;)

Okkesom, jeg trives iallefall i slike "Öppna landskap, næra havet om du vil" .... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...