smort1 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ut mot havet! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Fint ut mot havet. Men bildet er litt i lyseste laget; antydning til "overeksponering" i skyggelyset. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ikke noe å si på utsikten, og så er det jo gress på taket også. Ellers er jeg tilbøyelig til og være enig med Slettamann. ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Fint ut mot havet. Men bildet er litt i lyseste laget; antydning til "overeksponering" i skyggelyset. Takker Slettamann! Er nok litt i lyseste laget ja, hardt belyst med sola i mot .... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Ikke noe å si på utsikten, og så er det jo gress på taket også. Ellers er jeg tilbøyelig til og være enig med Slettamann. ;-) TAkker Melvin! Enig med du og Slettamannen mht. lyset, slik det ble med sola i mot..... Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Skulle til å skrive den meget poetiske sangteksten til Rudberg, men det får holde med de to ganger jeg allerede har gjort det her på digit, når bilde og tekst innbydde til det.. Meget sommerlig kyststemning. Det sies at om været på øst- og sørlandet ble flyttet til vestkysten, hadde båtlivet flyttet etter. For det er vestpå de vakreste perlene ligger på rad og rekke. Som her, til akkompagnement av fjellnatur i bakgrunnen. På min skjerm er det veldig lyst, men det blir jo nærmest slik på de beste sommerdagene. Kàn også være skjermen, som jeg ikke har kalibrert helt til fulle. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Skulle til å skrive den meget poetiske sangteksten til Rudberg, men det får holde med de to ganger jeg allerede har gjort det her på digit, når bilde og tekst innbydde til det..Meget sommerlig kyststemning. Det sies at om været på øst- og sørlandet ble flyttet til vestkysten, hadde båtlivet flyttet etter. For det er vestpå de vakreste perlene ligger på rad og rekke.Som her, til akkompagnement av fjellnatur i bakgrunnen.På min skjerm er det veldig lyst, men det blir jo nærmest slik på de beste sommerdagene.Kàn også være skjermen, som jeg ikke har kalibrert helt til fulle. Takker Trond Olav! Lyst er det på min skjerm også, så skjermen din er nok ok i så måte. Ja, det er slik når solen står på over kystlandskapet..... Og perlene ligger på rekke og rad her utenfor "stuedørene". "Bare" været gjør at det ikke oppleves slik.... Vi lar oss lett bedra, for å si det slik.... Okkesom, jeg trives iallefall i slike "Öppna landskap, næra havet om du vil" .... Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Selv om bildet er litt overeksponert, er det et særdeles nydelig motiv Svein.. 4 for utførelse..5 for motiv . Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Selv om bildet er litt overeksponert, er det et særdeles nydelig motiv Svein.. 4 for utførelse..5 for motiv . Takker så mye Terje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg