Gå til innhold

Oppgradere PCen for 6-7000,-

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg tenkte å oppgradere den 3-4 år gamle pcen min med en del ny innmat. Jeg bruker den for det meste til spilling.

Tenker å kjøpe nytt hk, cpu, skjermkort, ram og ssd. Har en Corsair HX 520 W psu som jeg håper holder for dette (skal ikke ha noe sli eller crossfire) ? Har dessverre ikke fulgt med i datajungelen de siste par årene så om jeg kan få noen tips hadde jeg satt stor pris på det. Totalt har jeg lyst til å lande på en pris rundt 7000,- :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et forslag kan være:

post-158996-0-22375500-1344100451_thumb.png

Bare pass på at du har plass til skjermkortet (275mm).

Nå i august skal GTX 660 (Ti) dukke opp i følge ryktene, og det er nok lurt å vente til vi vet noe mer om det. Om det koster 5-600,- mindre og yter godt ville jeg heller ha kjøpt det og lagt hundrelappene inn i et litt bedre hovedkort.

-Deluze

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar :)

Tenker å gå for dette hovedkortet og dette skjermkortet fra PNY, samt en i5 3570K. Har aldri hørt om PNY før, noen som kjenner til produsenten? Bare så jeg er sikker; er disse komponentene en ok match?

Jeg har et Antec P182 kabinett og vil tro det er plass, da mitt nåværende kort HD4870 er nokså stort.

edit: Jeg må også skaffe meg Win 7. Jeg har Vista anskaffet fra MSDNAA fra før og ønsker å legge inn win7 på den nye SSD'en. Bør jeg kjøpe en oem versjon eller en oppgraderingsversjon av win 7 for å gjøre dette?

Endret av EB_Veyron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...