EB_Veyron Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Heisann Jeg tenkte å oppgradere den 3-4 år gamle pcen min med en del ny innmat. Jeg bruker den for det meste til spilling. Tenker å kjøpe nytt hk, cpu, skjermkort, ram og ssd. Har en Corsair HX 520 W psu som jeg håper holder for dette (skal ikke ha noe sli eller crossfire) ? Har dessverre ikke fulgt med i datajungelen de siste par årene så om jeg kan få noen tips hadde jeg satt stor pris på det. Totalt har jeg lyst til å lande på en pris rundt 7000,- Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Et forslag kan være: Bare pass på at du har plass til skjermkortet (275mm). Nå i august skal GTX 660 (Ti) dukke opp i følge ryktene, og det er nok lurt å vente til vi vet noe mer om det. Om det koster 5-600,- mindre og yter godt ville jeg heller ha kjøpt det og lagt hundrelappene inn i et litt bedre hovedkort. -Deluze Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Ok, takk for svar Tenker å gå for dette hovedkortet og dette skjermkortet fra PNY, samt en i5 3570K. Har aldri hørt om PNY før, noen som kjenner til produsenten? Bare så jeg er sikker; er disse komponentene en ok match? Jeg har et Antec P182 kabinett og vil tro det er plass, da mitt nåværende kort HD4870 er nokså stort. edit: Jeg må også skaffe meg Win 7. Jeg har Vista anskaffet fra MSDNAA fra før og ønsker å legge inn win7 på den nye SSD'en. Bør jeg kjøpe en oem versjon eller en oppgraderingsversjon av win 7 for å gjøre dette? Endret 10. august 2012 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå