Lurifaksen Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Kjøp CursorXP - Plus versjonen! (vanlig versjon kan lastes ned gratis) I Plus versjonen er det dritheftige effekter!! se her: http://www.cursorxp.com/plus.html det bruker faktisk ikke særlig systemressurser engang. (jeg med min 800mhz merker ingenting) Lenke til kommentar
andyp Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Har brukt programmet noen måneder alt, og det der bra ut. Noen cursorer er imidlertidig litt store. For puritanister kan det jo legges til at det bruker ca. 5 meg av systemressursene dine. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 ja, men Plus versjonen er 3 ganger så heftig! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Ja, det er skikkelig kult å se på når cursoren "eksploderer" i enten grønt eller rødt når man trykker på museknappen, eller når cursoren endrer form (f.eks. Bubblegum-themet)... Anbefaler å laste ned 1.01-oppdateringen, den fikser en rekke bugs (f.eks. problemer med transparente musepekere) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 ikke det at jeg ikke har betalt for den, men du har vel ikke linken til oppdateringen lett tilgjengelig? har ikke tilgang til emailen min akkurat nå... Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Skulle da vel f... meg berre mangle om eit musepeikarprogram ikkje tok mykje av systemressursane. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 jeg synes egentlig det er litt rart at den ikke bruker mye ressurser... en heftig eksplosjon med 100fps burde vel egentlig bruke litt ressurser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå