EinarEriksen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Nå har det kommet en guide som gjør Asus' populære nettbrett raskere. Fjern Transformer Primes flaskehals Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Og hva skjer når man gjør dette (ytelse)? Hvor stor forskjell vil dette føre til? -Deluze Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg regner med at Prime sin lillebror, TF300, også gjelder her. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hvorfor ikke kalle "minne" for "Flashenheten", da vi ungår problemet om det er prat om RAM eller Flashminne? 1 Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Så, det vil si, at siden man må bruke eksterne SD-kort, så må man ha den i docken - der SD-sloten er? Hvis jeg da har kopiert over til SD-kort så vil ingenting fungere? Evt Den, den og den appen fungerer ikke? Da blir det jo tullete. Føler at 4.1 Jelly Bean vil forbedre den småluggingen jeg opplever på Prime. Om det er et virkelig maskinvareproblem så må de vel kunne byttes? Hva er forresten andre sin erfaring med Prime? Lenke til kommentar
saivert Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Bra man leser sånt, så kan man bare la vær å kjøpe slike lavkvalitetsprodukter. 2 Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 og hva er det du kaller høykvalitets produkter da? ipad liksom? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Det Gaveport prøver å si er, "Don't feed the troll." 3 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hvis et microsdhc kort er raskere enn internminnet er det noe alvorlig galt her. Jeg har et temmelig raskt microsd kort, og en gammel nexus one, og tror fortsatt internminnet er raskest der... 3 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 htc desire var vell nesten samme mobil. den ble også ganske treg med a2sd. Lenke til kommentar
Perder Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 internminnet er temmelig rottent ja. jeg måler mellom 0,5 og 4 MB/s skrivehastighet på min, så det sier seg selv at det ikke funker som det skal. En i den xda-tråden målte 5MB/s før og 16MB/s etter..! tipper det blir enda bedre med JB også. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Burde man da undvike kjøp av alla asus transformer prime modeller? og er infinity da et sikkrerer alternativ? Endret 5. august 2012 av Robbansvenske Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Ikke for å trolle, men er det ikke Asus sin jobb å få nettbrettet til å funke som det skal? Synes det er for trist å bruke flere tusen kroner på et produkt som man da selv skal få til å virke. Lenke til kommentar
Perder Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 har hørt om noen med infinity som får langt bedre resultater enn dette ja. bedre stock enn etter denne fixen mener jeg på han hadde. ASUS får ikke akkurat pluss i margen, nei. Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ikke for å trolle, men er det ikke Asus sin jobb å få nettbrettet til å funke som det skal? Synes det er for trist å bruke flere tusen kroner på et produkt som man da selv skal få til å virke. Hva tror du egentlig trolling er? Virker som man i dag blir beskyldt for å trolle hvis man seriøst mener noe annet enn flertallet. OT: Enig, dette burde ASUS ha testet før de slapp produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg