Gå til innhold

T68i vs. 3510i

Toset

Anbefalte innlegg

Kort og greit, skal ha ny mobil. Hvilken er best av disse. Får tar i begge til omtrent samme prisen. Bruker mobilen mest til SMS, ringing og bruker kalender en del på min nåværende mobil. Bruker spill, wap og slikt lite. Vil ha en stabil, kjapp og grei mobil. Har dere noen erfaringer å dele?

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

T68, ja. Har akkurat byttet ut min mot en T610, men det er nesten så jeg angrer. T68 må jo være historiens lekreste mobil (hva design angår). På tross av at modellen snart er to år gammel holder den dessuten fortsatt koken. Den har det aller meste av teknologi også, bluetooth er jo for eksempel stilig hvis du vil styre Winamp fra mobilen.

Sitter her med T68'n i den ene handa og T610'n i den andre. Vet jeg bør selge T68'n, men jeg vet ikke om jeg klarer å skille meg fra den. ;)

Lenke til kommentar

Helt enig med innlegget over.

T68 er og forblir tidenes mest geniale mobil etter min mening. Nå - vel 2 år siden lanseringen - selger den mer en noen gang. Det sier litt om design og produktet generelt. Da jeg byttet min ut med T610 var det bare - og da mener jeg bare på grunn av at den ble litt for allemanns-eige.

Gå for T68 definitivt, i alle fall i stede for 3510i.

(Jeg solgte forøvrig min T68 til en som akkurat hadde kjøpt seg 3510i, det sier vel det meste)

Lenke til kommentar

Muligens det finnes pakker der kameraet følger med, men jeg kjøpte mitt kamera på Spaceworld for 499,-. Om det er noen vits i å ha kamera så er det vel opp til hva du ønsker, men jeg syns det er veldig greit å ha kameraet å ta noen bilder en kan sende i hytt og pine nå når det er gratis mms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...