Trond Trondsen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Rødnebbterne Bildet er fjernet. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Flott ternebilde det her..tror jeg ville beskåret det ytterligere, spørs jo om du har mer å gå på Kamera og objektiv er det uannsett ingenting å utsette på..he.he .(har jo samme utstyret selv) Endret 4. august 2012 av TerjeSolheim 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Vakker fugl i fin positur. tror ikke du har mer å gå på når det gjelder cropping.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Litt for langt unna kanskje, men ellers et bra bilde da! God 3'er! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Stilfull positur på terna, god behandling av lys, selv om de mørke feltene er litt igjengrodd. Likte dette ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg