Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer Maskinen stopet å fungere:/

Anbefalte innlegg

Hei

Har en acer pc som begynnte å kødde,når jeg starta den stå det ingen signal på skjermen,så slå jeg den av å på flere ganger som kom den inn på windows,

jeg trodde det var først skjermkorte som begynnte å bli dårlig,føre jeg rakk å bytte den kom jeg meg ikke inn på den,står kun Ingen signal på skjermen,

nå har jeg nytt skjermkort som jeg satt inn men det hjalp ikke??

Noen som har ider om hva det kan være??

Jeg får ikke mus til å lyse eller keybord,det ser nesten ut som om det ikke er noe liv i internett inngangen heller,får den skal lyse når man starter pcen,hard disk å cpu vifta ser jeg å hører at den fungerer,+ på knappen på pcen..

;/

Takk får alle som kan hjelpe til..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Er ikke 100% sikker, men skulle anta at også pcer er dekket av 5 års reklamasjonsrett. Før du kjøper noe, så ville jeg fått den sjekket hos selger og kanskej får du ny...noe som ofte betyr bedre siden det man ofte har er gått ut av produksjon. Når gpu på min hp laptop i sin tid sa god natt for godt, så fikk jeg nytt hovedkort med bedre gpu selv om laptop var over tre år gamnmel. OG det var gratis.

Generelt så synes jeg ikke du bør bruke penger på å bytte ut del for del før du vet hva som er galt.

Lenke til kommentar

Er ikke 100% sikker, men skulle anta at også pcer er dekket av 5 års reklamasjonsrett. Før du kjøper noe, så ville jeg fått den sjekket hos selger og kanskej får du ny...noe som ofte betyr bedre siden det man ofte har er gått ut av produksjon. Når gpu på min hp laptop i sin tid sa god natt for godt, så fikk jeg nytt hovedkort med bedre gpu selv om laptop var over tre år gamnmel. OG det var gratis.

Generelt så synes jeg ikke du bør bruke penger på å bytte ut del for del før du vet hva som er galt.

Takk får all info :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...