Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Spider's From Mars? Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nytt objektiv i går,og da måtte en gjøre en liten test..håndholdt,for gadd ikke rigge masse utstyr for noen få bilder,så bare with me om ikke alt er i fokus;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Synes bildene er for mørke er edderkoppen død ? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Synes bildene er for mørke er edderkoppen død ? Miljøet rundt ville jeg ha mørkt,da det fremhever edderkoppen,og edderkoppen har denne fargen..nei den er i dvale,etter en tur i kjøleskapet;) Ja kan jo legge til att bildene er tatt inne og uten blitz. Endret 4. august 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Skikkelig 'grøsser' dette - skarpe, gode bilder alle tre, men jeg holder en knapp på v2 Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Gratulerer med nytt objektiv! Hovedversjonen synes jeg for min del er greit belyst, men så like jeg nok bildene generelt nokså mørke. Edderkoppen er særdeles skarp og fin. Jeg liker derimot ikke kjølemetoden din. Dyrene får en unaturlig positur, særlig beina i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Skikkelig 'grøsser' dette - skarpe, gode bilder alle tre, men jeg holder en knapp på v2 Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Skikkelig 'grøsser' dette - skarpe, gode bilder alle tre, men jeg holder en knapp på v2 Takker;) Takker..og ser den med beina..hadde ikke tid til små kirurgi;) Endret 4. august 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Gratulerer med ny optikk! Ser mange detaljer her, men det virker som modellen din ikke vil posere skikkelig. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Gratulerer med ny optikk!Ser mange detaljer her, men det virker som modellen din ikke vil posere skikkelig. Takker..ja han/hun var i dvale,så den ville ikke selv med kjeft,posere mer enn dette..hehe;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Gratulerer med nytt objektiv! Skjønner godt spenningen med å teste ut med en gang Harmonisk og vakre bilder av llille spider Nydelige farger Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Gratulerer med nytt objektiv! Skjønner godt spenningen med å teste ut med en gang Harmonisk og vakre bilder av llille spider Nydelige farger Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg