Arodem Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Sensommeren byr blant annet på turbasert strategi og et gripende zombieeventyr. Les hele saken Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 FYI: Fieldrunners 2 er p.t. bare tilgjengelig til iPhone/iPod, og ikke iPad. Det kommer en egen iPad-utgave senere, men utviklerne har ikke gitt noen dato på det ennå. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg siterer fra den første anmeldelsen "The great big wargame": Great Big War Game Sjanger: Strategi Pris: 21 kr Type: Universell og Android Utvikler: Rubicon Har du sikret deg med hvilke platformer dette blir utgitt på eller har Android sluttet å være en del av det "universelle"? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg siterer fra den første anmeldelsen "The great big wargame": Great Big War Game Sjanger: Strategi Pris: 21 kr Type: Universell og Android Utvikler: Rubicon Har du sikret deg med hvilke platformer dette blir utgitt på eller har Android sluttet å være en del av det "universelle"? Dette er jo en anbefaling av iphone og ipad spill så regner med når han sier universell at den er for både iphone og ipad. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Høres logisk ut ved nærmere ettertanke Lenke til kommentar
gaffeltruck Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Men mens vi er i gang med å klage på hva som står om Great Big War Game - forløperen het vel så vidt jeg husker ikke Little Big War Game, men Great Little War Game. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Men mens vi er i gang med å klage på hva som står om Great Big War Game - forløperen het vel så vidt jeg husker ikke Little Big War Game, men Great Little War Game. Det har du nok rett i. Fikser jeg. Takk. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Jeg siterer fra den første anmeldelsen "The great big wargame":Great Big War GameSjanger: StrategiPris: 21 krType: Universell og AndroidUtvikler: RubiconHar du sikret deg med hvilke platformer dette blir utgitt på eller har Android sluttet å være en del av det "universelle"? Heisann! "Universell" er en betegnelse for apps som er designet for både iPhone og iPad. I App Store er disse markert med et lite plusstegn øverst i venstre hjørne på kjøps/nedlastningsknappen. Hovedgrunnen til at jeg skiller mellom hva som er universelle apps og ikke kommer av at flere spillutgivere har begynt å gi ut to utgaver av spillene sine til forskjellige priser, en HD-utgave og en "vanlig" utgave. I tillegg finnes det apps som kun fungerer til iPad. FYI: Fieldrunners 2 er p.t. bare tilgjengelig til iPhone/iPod, og ikke iPad. Det kommer en egen iPad-utgave senere, men utviklerne har ikke gitt noen dato på det ennå. Det har du helt rett i. Endrer dette nå. Tusen takk! Endret 4. august 2012 av Arodem 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 FYI: Fieldrunners 2 er p.t. bare tilgjengelig til iPhone/iPod, og ikke iPad. Det kommer en egen iPad-utgave senere, men utviklerne har ikke gitt noen dato på det ennå. En kan fint også spille iPhone-utgaven på iPad, enn med noe lavere oppløsning. Jeg savner således fortsatt Dead Trigger. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 The walking Dead episode 1 koster 35kr på appstore. Det står 21kr i denne artikkelen. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 The walking Dead episode 1 koster 35kr på appstore. Det står 21kr i denne artikkelen. Riktig. Blingset på en annen app da jeg sjekket opp prisene før publisering. Takk! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Kjøpte 10000000 i dag, og er helt solgt. Fantastisk enkelt og underholdende spill, og musikken er helt i sin egen klasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå