Gå til innhold

DVD plater - Billigste og beste??

tdipower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, Multicom.no har 25 pak DataWrite 4X DVD-R til 399,-. det betyr altså 15-16 kroner stykket.

og no særlig billigere enn det får du ikke 4x for tida, men de faller nok ned til en fornuftig pris de også snart...

edit: Multicom skriver at platene ikke funker med NEC ND-1300, men med den siste firmwaren skal de visstnok funke fint på 4X...

Lenke til kommentar

billigst: Princo hos www.brenner.no, 12kr pr stk, kjøper du 100stk er det mulig at du får litt rabatt i tillegg.

OBS! Datawrite redtop er samme som princo siden de er produsert av princo...så hvorfor betale mer for disse? :o

God & rimelig: Arita DVD+R hos www.brenner.no eller 50stk ritek DVD+R hos www.komplett.no.

Ritek & arita platene kommer fra samme fabrikk(ritek) og er av meget høy kvalitet :yes:

Lenke til kommentar
Hvor får du de billigste og beste 4x DVD + eller - platene i dag??

Finnes ikke.

Billige dvd-plater er ikke best.

Kjøp heller skikkelige plater, så holder de myyye lenger. Feks Verbatim.

Du får det du betaler for :yes:

Har kjøpt Verbatim plater, men gidder ikke betale 30,- for ei plate når jeg får ei for 12,- for å ha en dvd film på.. hvis den holder i 2-3 år er vel det nok... og de billige cd-platene mine jeg kjøpte for ørten år siden funker også enda, og har ikke bruk for absolutt musikk 7 lengre.

og det jeg mente var best iforhold til pris.. og det er vel ikke verbatim.. selv om de kanskje er best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...