tdipower Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvor får du de billigste og beste 4x DVD + eller - platene i dag?? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 vel, Multicom.no har 25 pak DataWrite 4X DVD-R til 399,-. det betyr altså 15-16 kroner stykket. og no særlig billigere enn det får du ikke 4x for tida, men de faller nok ned til en fornuftig pris de også snart... edit: Multicom skriver at platene ikke funker med NEC ND-1300, men med den siste firmwaren skal de visstnok funke fint på 4X... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 billigst: Princo hos www.brenner.no, 12kr pr stk, kjøper du 100stk er det mulig at du får litt rabatt i tillegg. OBS! Datawrite redtop er samme som princo siden de er produsert av princo...så hvorfor betale mer for disse? :o God & rimelig: Arita DVD+R hos www.brenner.no eller 50stk ritek DVD+R hos www.komplett.no. Ritek & arita platene kommer fra samme fabrikk(ritek) og er av meget høy kvalitet Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hvor får du de billigste og beste 4x DVD + eller - platene i dag?? Finnes ikke. Billige dvd-plater er ikke best. Kjøp heller skikkelige plater, så holder de myyye lenger. Feks Verbatim. Du får det du betaler for Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Hvor får du de billigste og beste 4x DVD + eller - platene i dag?? Finnes ikke. Billige dvd-plater er ikke best. Kjøp heller skikkelige plater, så holder de myyye lenger. Feks Verbatim. Du får det du betaler for Har kjøpt Verbatim plater, men gidder ikke betale 30,- for ei plate når jeg får ei for 12,- for å ha en dvd film på.. hvis den holder i 2-3 år er vel det nok... og de billige cd-platene mine jeg kjøpte for ørten år siden funker også enda, og har ikke bruk for absolutt musikk 7 lengre. og det jeg mente var best iforhold til pris.. og det er vel ikke verbatim.. selv om de kanskje er best. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Verbatim er veldig bra plater. Og hvis du syns 30kr for en DVD-film er dyrt, så syns jeg du er på kanten til smålig. Liker du en DVD-film, så kjøper du den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå