Gå til innhold

[HTC Incredible S] billig SD-kort. Bilder blir ikke lagret på telefonen

Anbefalte innlegg

Jeg har en HTC incredible S. For noen uker siden kjøpte jeg noen billige 32 gb micro sdkort på ebay. Er et ukjent merke av klasse 6 el 4, tror jeg.

Når jeg tar bilder er det ofte det går et eller annet galt med bildene, så jeg kan ikke se de igjen etterpå. Noen ganger skjer det ganske umiddelbart, andre ganger virker det som jeg kan se på de et par ganger før de blir føkka opp.

Er det noen som har hatt samme problemer, enten med samme mobil eller samme type minnekort?

Noen som har en formening om det kan være mobilen eller minnekortets feil?

Har også problemer med å lese av noen podcaster som ligger på minnekortet. Har ikke testa om podcastene funker på pcen, men bildene kan ikke leses på pcen heller. Er det noen mulighet for å gjenopprette bildene?

De har jo tross alt vært som de skulle i noen sekunder ihvertfall.... Mista sykt mange bilder jeg tok i usa pga denne driten her.....

Veldig takknemlig for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

En kollega av meg har opplevd det samme på sin HTC incredible s, og det var på det interne minnet. Så kan virke som at mobilen er ihvertfall noe av problemet.....

Har byttet til et samsung minnekort nå, og har foreløpig ikke hatt det samme problemet med bildene jeg har tatt etter det. Men jeg har ikke tatt så mange bilder foreløpig, så får se om det holder seg likedan.

Update: Har nå tatt endel bilder med det nye kortet i mobilen, og har enda til gode å oppleve noe trøbbel med bildene :) Så det var nok det billigkortet som funka dårlig.

Endret av audunk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...