V. Haugen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Her er de essensielle appene til Windows Phone. Så bra er Windows Phone-appene Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Utrolig at dere ikke har fått med dere "Norske nettaviser" når dere lette rundt på marketplace... Det er en fantastisk bra app som samler mange store nettaviser i en egen app slik at du slipper å surfe rundt på weben for å lese nyhetene. Sparer deg for mye data hvis du ikke har en dataplan på abbonementet ditt. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Finnes ikke ruter/trafikanten til WP7? Lenke til kommentar
olundberg Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Finnes ikke ruter/trafikanten til WP7? heter "trafikken" hvis det er buss og t-bane du tenker på. For NSB/nettbuss oversikt heter appen "trine i farta" Lenke til kommentar
Abnormalbean Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Frost er også ganske nyttig... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Det viktigste for meg er en god nettleser. Bruker nå Dolphin. Er WinPhone noe for meg, eller har den ikke god browser? Hvis det stemmer at den eneste nettleseren du får er Internet Explorer, er det noe bra, eller er den dårlig? Gestures er et must. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Programguiden for TV guide. Er jeg som har laget den forøvrig, så litt selvpromotering Men den er gratis og over 160 kanaler du kan følge med på. Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 "Så bra er Windows Phone-appene" Hvor bra er så disse appene da? Finner ingen vurderinger, terningkast, oppkast.. Finner bare en liste over applikasjoner. Like greit å bare gå til http://www.windowsphone.com/nb-NO/apps?list=top da Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Som flere er inne på så er et vesentlig punkt at et finnes nok 'lokale' apper - altså tjenester som er spesifikke for et spesielt område eller land - for at Windows Phone skal lykkes. Alle de store appene fra iPhone og Android vil nok finnes uansett, enten fordi totalmarkedet er stort nok eller fordi Microsoft er interessert i å sponse utviklingen for å få det på plass. Det som virkelig gjør forskjellen for folk flest er om de 10-15-20 virkelig gode lokale og nyttige appene fra hvert land er tilstede. Endret 4. august 2012 av Schnapps Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Missvisende overskrift. Trodde jeg skulle se en artikkel der apps på WP ble testet opp mot andre mobile plattformer. Lenke til kommentar
kefnex Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Badetemp for de som skal sjekke ut badetemperaturer rundt om i landet :-) http://www.windowsphone.com/nb-NO/apps/e6ea003a-03d6-4c43-ab2b-54d87de17f2b Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Det viktigste for meg er en god nettleser.Bruker nå Dolphin.Er WinPhone noe for meg, eller har den ikke god browser?Hvis det stemmer at den eneste nettleseren du får er Internet Explorer, er det noe bra, eller er den dårlig?Gestures er et must. IE på Windows Phone 7 er en enkel nettleser. Det betyr ikke at den er dårlig, men den har ikke utallige funksjoner osv, sånn som f.eks. Dolphin. Du har de "vanlige" gesturene (hvis det er et ord), som pinch-to-zoom, double-tap osv. I tillegg så er det et fanesystem som er ganske bra, som gjør at du kan laste flere sider på en gang hvis du leser VG eller noe sånt på mobilen. Men gestures som Dolphin har, det har ikke IE. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Kan man installere andre nettlesere eller utvidelser til IE? Jeg gidder ikke å stave d-i-s-k-u-s-....... I Dolphin har jeg en gesture som tar meg rett til "Mine innlegg". Endret 5. august 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Finnes ikke ruter/trafikanten til WP7? Kollektivt ble nevnt. http://www.windowsphone.com/nb-NO/apps/7155d6dd-db75-4522-97db-be9c7a39c3a2 Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Og så har vi markedets beste offline navigerings app i Nokia Drive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg