Mr. Mustard Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Er det noen her som har tatt sjansen på å kjøpe IBM/Hitachi disker fra de nye seriene? Er de like pålitelige som f.eks. WD? Jeg må tilstå at jeg ennå er skeptisk til IBM/Hitachi etter 75GXP fiaskoen, hva mener dere andre? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Har to Hitachi Deskstar 180GXP og er kjempefornøyd. Lite støy og høy ytelse, er kjappere en min tidligere hd WD 120GB SE. Så jeg må si meg fornøyd med skiftet, no more high pitched noise. Tror nok de har lært av sine tidligere feil... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har en 60 GB 180GXP som systemdisk for øyeblikket (erstatning for 60GXP, som var erstatning for 75 GXP ). Har ikke hatt problemer med denne i det hele tatt. God ytelse, stillegående, ikke for varm. Likevel, hvis jeg skulle kjøpt disken ville jeg heller ha valgt WD eller Seagate... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 etter att hiatchi kom inn i bildet trur jeg nok IBM er mer aktuelt igjen. ser du på itbutikken.no ser du en 180gig på 182gb til ca 1400kr, det er en meget bra pris, så den burde jeg nok kunne anbefale, skal ha meg en selv, leste noe om at CFD hadde funnet ut om forskjeller på måneden de ble produsert, men husker ikke helt hva det var. mars var ihvertfall en god måned. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hva folk her "mener" om en slik sak synes jeg ikke er så veldig interessant. Du vil alltid møte noen som har gode erfaringer og andre som har dårlige, det gjelder forsåvidt alle produkter av denne typen. Tenker ikke her å hvordan de er i bruk men kvaliteten over tid som jeg regner med at du også sikter til. Foreslår at du i steden tar en titt på for eksempel http://www.storagereview.com/ Der har de blant annet en "reliability survey" hvor folk registrerer harddiskene sine og hvor lenge de har gått etc. Det er heller ikke helt objektivt men er allikevel en mye bedre pekepinn enn "Fy f*** IBM (eller WD eller Seagate eller Maxtor eller fyll inn etter eget ønske) suger" som man ofte blir møtt med her. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Er det noen her som har tatt sjansen på å kjøpe IBM/Hitachi disker fra de nye seriene? Er de like pålitelige som f.eks. WD? Jeg må tilstå at jeg ennå er skeptisk til IBM/Hitachi etter 75GXP fiaskoen, hva mener dere andre? Jeg har en Hitachi Deskstar 180gxp (120GB, 8MB) harddisk. Den har fungert feilfritt (slik som alle andre IBM harddisker jeg har hatt). Den har meget lav søketid, produserer lite varme og er meget rask. Den får ihvertfall min anbefaling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå