HesteHoven Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hei. I begynnelsen av sommerferien mens jeg var på ferie skjedde det noe rart med penisen min. Etter et godt runk hovnet den opp noe fryktelig. Jeg ble selvfølgelig litt engstelig så jeg bestemte meg for å bestille en legetime. Før jeg kom så langt googlet jeg problemet og fant ut at det var helt normalt hvis man tar litt for godt i. Noen dager senere skjedde det noe annet. Penisen min krympet inn til den bare var noen cm og veldig hard. Jeg var fortsatt på ferie uten tilgang til lege så jeg gikk og la meg. Da jeg våknet igjen virket den helt normal. To dager siden skjedde det igjen, midt på natta, så jeg tok meg en tur på legevakta. Den ligger rett ved siden av der jeg bor så det var ikke lange turen. Da det endelig var min tur.og kom inn til en lege var den nesten normal igjen. Den var fortsatt litt liten og litt hard men legen sa den så fin ut. Jeg roet meg ned med det, gikk hjem og la meg. Da jeg våknet var den tilbake. Nå sitter jeg her, litt nervøs fordi samme "symptomene" er der (Hard, klemmende / stikkende smerte og kan krympe når som helst.) Jeg kan dra forhuden bak og fram uten problemer. Jeg tisser uten problemer. Smerten kommer fra hodet og langs under penis. Noen som har noe lignende? Jeg bestiller en legetime hvis det skjer igjen. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Først: Jeg håper ikke dette innlegget er en kødd. Jeg tror nervene spiller deg et aldri så lite puss her. Penis kan endre seg mye etter "forholdene" - temperatur, stress..uten at det er noe unormalt. Du kan jo ikke løpe til legen for hver gang dette skjer. Er du blitt undersøkt en gang og legen ikke har funnet noe unormalt tror jeg du skal slå deg til ro med det. Ellers vil jeg råde deg til å ikke overdrive "runkingen" både på hyppighet og voldsomhet. Kanskje du har herjet for hardt med junior? Endret 4. august 2012 av Fjellvåken 3 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Det er lov til å bruke "AnonymDiskusjon" til slikt. Til neste gang er det verdt å tenke på ;-) Men tror "Fjellvåken" har rett. Ta det mer forsiktig og kanskje ikke så ofte. Ta et par dager "runkefri", et triks for å roe "småen" er en kald dusj ;-) -frank Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Det er lov til å bruke "AnonymDiskusjon" til slikt. Til neste gang er det verdt å tenke på ;-) Men tror "Fjellvåken" har rett. Ta det mer forsiktig og kanskje ikke så ofte. Ta et par dager "runkefri", et triks for å roe "småen" er en kald dusj ;-) -frank Er ikke så flau over å poste slikt. Ikke mange som kjenner meg uansett. Først: Jeg håper ikke dette innlegget er en kødd. Jeg tror nervene spiller deg et aldri så lite puss her. Penis kan endre seg mye etter "forholdene" - temperatur, stress..uten at det er noe unormalt. Du kan jo ikke løpe til legen for hver gang dette skjer. Er du blitt undersøkt en gang og legen ikke har funnet noe unormalt tror jeg du skal slå deg til ro med det. Ellers vil jeg råde deg til å ikke overdrive "runkingen" både på hyppighet og voldsomhet. Kanskje du har herjet for hardt med junior? Er ikke tull dette nei. Er jo selvfølgelig klar over at den forandrer seg etter forholdene. Men selv ikke i is vann har den blitt så liten og hard. Og ikke slike smerter. Hodet var helt hvit og omtrent like liten som lillefing neglen min. Vanligvis er den 2-3 ganger så stor uten ereksjon. Derfor jeg var nervøs. Takker for svar. Var likevell verd å ta en tur på legevakten for å sjekke. Var bare 190 kr for å være sikker. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Neida, det er bare noen som prøver på å tulle, men jeg valgte iallfall å ta deg seriøst Jeg syns det var riktig å gå til lege, men jeg mente hver gang dette oppstår - når det endrer seg så fort. Hva sa legen da (spør ut ifra generell interesse)? Ellers må jeg bare gjenta ting jeg har sagt før her at altfor mange overdriver denne onanien og jeg mistenker at mange har opparbeid et tvangsmessig forhold til dette. Hva en helsesøster sier om temaet...jeg blir skremt av hvor ukritiske de er til sine svar. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Neida, det er bare noen som prøver på å tulle, men jeg valgte iallfall å ta deg seriøst Jeg syns det var riktig å gå til lege, men jeg mente hver gang dette oppstår - når det endrer seg så fort. Hva sa legen da (spør ut ifra generell interesse)? Ellers må jeg bare gjenta ting jeg har sagt før her at altfor mange overdriver denne onanien og jeg mistenker at mange har opparbeid et tvangsmessig forhold til dette. Hva en helsesøster sier om temaet...jeg blir skremt av hvor ukritiske de er til sine svar. Legen sa at det kan ha vert noe lengre "inni" bak mellom anus og testiklene som har trekket seg sammen. Han virket ikke noe serlig overbevisende. Har skjedd igjen en gang. Jeg lekte med lillemann i går for første gang siden jeg var hos legen. Det skjedde igjen med en gang. Jeg har også funnet en klump i anus.. (no homo). Den er liten og hard. Kan dette ha noe sammenheng? Velger å tro det er en aldri så liten hemoroide etter jeg har trykker for hardt mens jeg var på dass. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 vis den er normal hver gang du er med legen, film den med mobilen når det skjer å hvis til legen? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Har opplevd det samme som TS nesten en gang. våknet, penis var hovnet opp og det virket som om huden var mye viere en før, dagen etter var alt fint, jeg jeg levde lykkelig i alle mine dage etter dette Anonym poster: 050bcdda4011f86bdfa08778428e82e1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Det er nok bare sår påført av friksjon. Bruk litt lotion eller glidemiddel neste gang dere skal nappe løken. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Nå er jeg litt lei. Kom igjen i dag. Noen som vet om det kan være en infeksjon? Undersiden på penis, selve.. stangen? Blir fryktelig hard. Det er vondt i åpningen på penis. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Eventuelt om du har et kamera kan du jo ta bilde av tassen når symptomene skjer, for så å vise bildet til legen (viktig å få godt bilde da, fra flere vinkler muligens (sidenote: dette hørtes kinkig ut på måten jeg beskrev det)) Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Eventuelt om du har et kamera kan du jo ta bilde av tassen når symptomene skjer, for så å vise bildet til legen (viktig å få godt bilde da, fra flere vinkler muligens (sidenote: dette hørtes kinkig ut på måten jeg beskrev det)) Får vel gjøre det. Hadde vert litt bedre om jeg visste hva som forårsaket det. Har virkelig ikke hørt om noen som har noe lignende. Er litt rart og at ingen her vet om noe slikt heller. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Eventuelt om du har et kamera kan du jo ta bilde av tassen når symptomene skjer, for så å vise bildet til legen (viktig å få godt bilde da, fra flere vinkler muligens (sidenote: dette hørtes kinkig ut på måten jeg beskrev det)) Får vel gjøre det. Hadde vert litt bedre om jeg visste hva som forårsaket det. Har virkelig ikke hørt om noen som har noe lignende. Er litt rart og at ingen her vet om noe slikt heller. Altså det er veldig vanskelig for oss å vurdere, det er vel egentlig hovedproblemet, penisen din er hele tiden i forandring, da den går fra hard->myk->hard mange ganger daglig. F.eks når du sier "noen dager senere krympet penisen inn til bare noen få cm"- Det kan ikke vi andre menn vurdere, dette skjer egentlig oss mannfolk hele tiden, man referer ofte til det som "bade-tiss" og lignende, og kan være resultat av mye rart, blant annet et kaldt bad. (det trenger altså ikke være noe galt med den slags) Liten og hard har jeg også opplevd flere ganger, jeg har personlig antatt det for å være en eller annen halv-kåt fase. Men om du har funnet en hemoride i/på rompa så begynner bekymringene heller å øke, det kunne vært lurt å informere lege om bl.a dette og. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Er her igjen da. De siste to dagene har den føles varm og øm. Føles som om penisen min bare kjenner kulde. Kjenner nesten ikke når jeg tar på den. Er usikker på om jeg bare er nervøs eller kjenner litt ekstra etter. Det svir litt inni penis, i selve hullet som går gjennom. Jeg var hos legen for tre dager siden og fikk henvisning til spesialist. Skal til spesialist på onsdag i neste uke. Legen sa at han aldri hadde hørt om noe liknende. Annet enn svak svie, ømhet / varme og hard-slapp tilstand funker den fint. Jeg har ikke vert noe seksuell de siste 10 dagene fordi jeg er redd for at noe skal skje. Om kveldene / nettene blir jeg ofte litt nervøs når jeg ikke har noe å gjøre. Sitter alene og har all verdens tid til å tenke. Takker for alle svarene! Håper spesialisten har svar på mine problemer. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Fått svar fra spesialisten. Han sa penisen min var så normal som den overhode kunne bli. Han sa det at hormonene mine spilte meg et puss.. Jeg roet meg ned med det en stund. Jeg googlet litt og fant noe de kaller "Hard Flaccid Penis" hvor folk forteller at de sliter med det samme. Mange har slete med det i flere år, og forteller om hvordan det blir vanskeligere å få og holde oppe ereksjonen. Er det noen som vet noe om dette? Burde jeg ta rådene deres om å ikke runke før penisen har reparert seg helt? Edit: Da jeg skrev dette hadde jeg ikke runket på to uker. Fikk time hos spesialisten to dager før tiden. Endret 26. august 2012 av HesteHoven Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Hei igjen En liten oppdatering her, hvis noen, noen gang kommer til å slite med det samme. Etter 20 dager uten noe runking har den sluttet å krype seg inn. Jeg har fått tilbake ereksjonene og penisen har generelt sett kommet tilbake til normalen. Jeg han nesten ikke følelser i penisen hvis jeg stryker forsiktig over den, men jeg regner med det kommer tilbake etter hvert. Jeg kjenner godt hvis jeg tar litt i, jeg kjenner kulde og jeg kjenner forsiktig kniping. Jeg gir den noen dager til med hvile før jeg prøver igjen med runking. Det som hjelper er å la den hvile og bruke et varmt håndkle rundt den noen minutter daglig. Takk til de som har svart og prøvd å hjelpe. Setter pris på det. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Eventuelt om du har et kamera kan du jo ta bilde av tassen når symptomene skjer, for så å vise bildet til legen (viktig å få godt bilde da, fra flere vinkler muligens (sidenote: dette hørtes kinkig ut på måten jeg beskrev det)) Får vel gjøre det. Hadde vert litt bedre om jeg visste hva som forårsaket det. Har virkelig ikke hørt om noen som har noe lignende. Er litt rart og at ingen her vet om noe slikt heller. Altså det er veldig vanskelig for oss å vurdere, det er vel egentlig hovedproblemet, penisen din er hele tiden i forandring, da den går fra hard->myk->hard mange ganger daglig. F.eks når du sier "noen dager senere krympet penisen inn til bare noen få cm"- Det kan ikke vi andre menn vurdere, dette skjer egentlig oss mannfolk hele tiden, man referer ofte til det som "bade-tiss" og lignende, og kan være resultat av mye rart, blant annet et kaldt bad. (det trenger altså ikke være noe galt med den slags) Liten og hard har jeg også opplevd flere ganger, jeg har personlig antatt det for å være en eller annen halv-kåt fase. Men om du har funnet en hemoride i/på rompa så begynner bekymringene heller å øke, det kunne vært lurt å informere lege om bl.a dette og. Man kjenner godt penisen og penis størrelse i en alder på 20. Det var ikke vanlig "bade-tiss". Den var rundt halvparten så stor som en "bade-tiss" og gulrot hard. Jeg hadde ikke opplevd dette før, eller hørdt som noen som hadde det. Regner med det var mye psykisk også som spilte inn, men mest tror jeg den hadde kjørt seg litt for hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå