Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp kommet hjem fra New York, har vært innom en butikk som heter B&H og har handlet to nye objektiver, men nå ønsker jeg og kjøpe renseutstyr av dem via nettbutikken. Når jeg var innom siden og har valgt alle varene, da når jeg skulle kjekke ut så skulle de beregne frakt og tax, men det var nul på tax, så jeg lurer på om jeg trenger og betalle ekstra ettter at varene har ankommet. Tussen takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om verdien på varen overstiger 200 første frakt, så blir det 25% moms på prisen for både varen og frakt, pluss et fortollingsgebyr på en hundrings eller to.

Og ja - glem alt om norsk reklamasjonsrett og forbered deg på å sende varen tilbake til USA hvis du skulle ha noen garantiproblemer.

Lenke til kommentar

Hei, har nettopp kommet hjem fra New York, har vært innom en butikk som heter B&H og har handlet to nye objektiver, men nå ønsker jeg og kjøpe renseutstyr av dem via nettbutikken. Når jeg var innom siden og har valgt alle varene, da når jeg skulle kjekke ut så skulle de beregne frakt og tax, men det var nul på tax, så jeg lurer på om jeg trenger og betalle ekstra ettter at varene har ankommet. Tussen takk for hjelpen.

Hva slags renseutstyr er det du har sett på?

Vil tro du ikke sparer så mye på det kontra å kjøpe det i Norge.

Har du sammenlignet priser på Japan Photo/Foto Video/AV-hardware mot B H Photovideo?

Andreas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...