trondwestby Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Dødsgrepet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Her er det fristende å si: Perfekt! (Og utstyret er tydeligvis mer enn halve jobben ...) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Meget velgjort foto. Ser ut som du har kontakt med fuglen, og selve uttrykket får det til å se ut som en som er tatt på fersk gjerning. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Gratulerer så mye med nytt kamera, Trond! Her viser du at du behersker bruken av D4 meget godt og jeg vil si at å hevde at et slikt resultat skyldes utstyret, blir like flåsete som å si at en kokk får Michelinstjerna pga utstyret i stedet for den utsøkte maten. 1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Meget sjåverdig bilete dette Trond! Og for eit blikk på jegeren! Stemningsfullt situasjonsfoto av høg klasse. Gratulerer med nytt kamera, kan du sei noko om fyrsteinntrykket av D4? Lenke til kommentar
Tufs Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Nydelig med en så rolig og harmonisk komposisjon rundt et så skarpt og dramatisk motiv. De glødende øynene mot den duse blå bakgrunnen gir skikkelig gjenklang! Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Dette var fremragende! Dempet, nesten mystisk belysning, fantastisk blikkontakt og god handling. Teknisk upåklagelig som vanlig fra deg. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Bra bilde av rovfugl med skjerpet blikk! Liker det jeg ser, og tror nok du og din nye "kamerat" blir et godt team etterhvert! God 4'er herfra! PS! Gratulerer med noe som definitivt er et kjempebra kamera, men også et verktøy som nok krever sin mann (og gode objektiver likeså)..... Håper å se mange gode fuglebilder fra deg i fortsettelsen også! Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Dette var virkelig et bra bilde en god femmer fra meg. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Har bare en ting å si WOW! gratulerer med nytt utstyr... du satser nå ja :=) du blir nok en hard konkurrent nå i nm.... ;=) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Veldig bra dette, ser du har tatt det sent på kvelden, så derfor den lange lukkertiden? Snill ugle har du hatt i hvert fall. Grattis med nytt utstyr. :-) Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Fotografen har litt mer på egen blogg om denne "eventen": http://trondwestby.wordpress.com/2012/08/03/hubronatt/ Forhåpentligvis har han ikke noe i mot at jeg legger ut linken. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Tusen takk for alle kommentarene, og linken . Skulle gjerne hatt dette utsyret i eie, men foreløpig er dette over min prisklasse( Om noen år kanskje). Men dette er lånt utstyr. D4 er et rått kamera. (kort oppsumert) Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Tusen takk for alle kommentarene, og linken . Skulle gjerne hatt dette utsyret i eie, men foreløpig er dette over min prisklasse( Om noen år kanskje). Men dette er lånt utstyr. D4 er et rått kamera. (kort oppsumert) Det er vel de færreste som har råd til en D4 - om man ikke har foto som levebrød da Artig at du viste oss noe av det som et slikt kamera kan prestere, Trond! Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Mektig imponert! Endret 8. august 2012 av Pål Norvoll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg