fjarle Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Logitech UE4 Pro formstøpt for dine ører er premien i ukens lørdagskonkurranse. Konkurranse: Vinn eksklusive ørepropper til mobilen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 O' Ærede, herlige, høytstående algoritme som plukker vinnere, om det var EN gang i løpet av mine år jeg har villet vinne en konkurranse på nettverket, er det nå! 3 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Ja, da har jeg og SLi levert svar, så da kan vi jo bare avslutte konkurransen siden det er 2 sett. Er du ikke enig SLi? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Dette hadde vært en fin oppgradering fra mine one-size-fits-all Westone 4... Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Det jeg lurer på er om de allerede er formstøpte, og hvilke ører passer de? Jeg mener.. De produktene dere deler ut som premier er jo gjerne brukte Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Ja, da har jeg og SLi levert svar, så da kan vi jo bare avslutte konkurransen siden det er 2 sett. Er du ikke enig SLi? Eniig Det jeg lurer på er om de allerede er formstøpte, og hvilke ører passer de? Jeg mener.. De produktene dere deler ut som premier er jo gjerne brukte Nei, du må dra til en øre spesialist, få "mål" og sende formene til Logitech/ UE som lager de til deg formet etter DINE ører Endret 4. august 2012 av SLi Lenke til kommentar
Salior Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Da er svar levert, har avstøpning allerede så om jeg vinner spares det tid og penger haha Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Har lenge vurdert om jeg skal skaffe formstøpte tupper til mine Westone 4R, men har aldri tatt meg bryet.. Dette kan jo være en finfin konkurranse men spørs om Ultimate Ears 4 (UE4) klarer å matche Westone 4R sin lydsignatur da.. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Fantastisk premie, men dette er et farlig spill. Plutselig får man lyst på UE18 pro. 1 Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Skulle jeg endelig vinne en gang i en slik konkuranse, så håper jeg inderlig at det skjer i dag! Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Aldri vunnet noe her men denne vil jeg virkelig vinne! Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Det jeg lurer på er om de allerede er formstøpte, og hvilke ører passer de?Jeg mener.. De produktene dere deler ut som premier er jo gjerne brukte Neida, de støpes etter vinnerens ører. :-) Og premiene vi deler ut i konkurransene her på Amobil.no er nye produkter, det vil si at det ikke er testproduktene vi deler ut - men nye produkter som produsentene sponser i forbindelse med disse konkurransene. 1 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Tar gjerne et par av de brukte jeg altså!! IKKE NO PROBLEM. Har da AntiBac! Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg står over denne. Husfliden-øreproppene mine er bedre enn disse. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg står over denne. Husfliden-øreproppene mine er bedre enn disse. I see what you did there! Lenke til kommentar
Salior Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hmm, ingen email fra amobil i dag, regner med noen andre en meg fikk en hyggelig email fra dem :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg