s0lberg Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hei. Ble matforgiftet her om dagen når jeg var på Sunny Beach. Har gått til innkjøp av "Loperamid Mylan" piller, som visstnok skal hjelpe mot diare. Men har lest litt rundt det, virker egentlig som dette er piller som utsetter problemet til en senere tidspunkt? Sånn f. eks når man skal ut å fly, og ikke løst på mange turer på toalettet. Men er forsåvidt bokstavligatalt drittlei av å springe på toalettet hele tide, så tenke å ta meg noen sånne piller. Noen som har erfaringer med disse pillene? Utsetter det kun problemet, eller? Håper på rask svar. Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hei, Loperamid utsetter ikke problemet, men er likevel bare symptomatisk behandling. Det vil si at, dersom du slutter å ta det før tiden symptomene hadde gått bort (om du ikke hadde tatt det), vil symptomene komme tilbake. Tar du det i hele den perioden du hadde hatt symptomene (om du ikke hadde tatt medikamentet), vil symptomene ikke komme tilbake. Tenk på dette som Paracet eller Ibux mot feber - slutter du før du er frisk, vil feberen komme tilbake, men det utsetter ikke problemet. Ellers: Husk å få i deg nok væske og elektrolytter (f.eks. ved å drikke en blanding med ca. 1:1 Farris og eplemost). God bedring! Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Hei. Takk for raskt svar. Tok disse pillene igår før jeg la meg, ønsket meg en god natt søvn. Tro det eller ei, pillene fungerte også. Glad og fornøyd jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå