r2d290 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hallo Har en dekoder for TV levert fra alt-i-box via EB i Buskerud. PVR (med opptaksmuligheter). Jeg lurte på om noen glupe hoder vet om jeg kan gjøre opptakene jeg gjør med denne, tilgjengelig på nettverket, og om jeg kan streame filmer fra en annen pc direkte på denne TV-en over nettverk? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 opptakene blir lagret kryptert på dekoderen, i tillegg står dekoderen på et eget vlan slik at den ikke kan snakke med resten av nettverket ditt. 1 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Tuller du? :O Så jeg kan ikke engang legge programmene på en USB og tilkople den til en PC for avspilling? Edit: hva kan jeg da eller benytte de to usb-portene på baksiden av dekoderen til? Kun ekstra lagringsplass på dekoderen? Endret 4. august 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 på motorola dekodere kan du koble til en IR dongle, på adb dekodere kan ikke usb kontaktene benyttes til noe. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Heh, så nyttig Tror jeg har moterola. Sto i allefall det på det trådløse tastaturet som fulgte med. Takk for hjelpen da, i allefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå