Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Skal fortsette utdanning og lurer på om jeg kan få gjeldsbrevet til adressen hybelen min er? Takk Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Har prøvd og fått nei der. Men om du har omadressering vil det komme dit du har omadressert det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Omadressert? Mener du t jeg kan velge hvor brevet skal havne? Lenke til kommentar
operg Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Hvis du betaler for omadressering hos Posten kan Posten videresende posten fra den gamle adressen din til den nye i en viss periode. Endret 3. august 2012 av operg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Folkeregistrert bostedsadresse: Denne adressen kommer fra folkeregisteret. Du kan ikke endre den her. Les mer om adresseendring hos folkeregisteret. xxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx Postadresse: Brukes hvis du vil ha posten din til en annen adresse enn den vi får fra folkeregisteret. Gateadresse: xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxx xx x Poststed Norge: xxxx xxxxxxx Sånn stod det på personopplysninger så antar jeg vil få det til min "Postadresse" når jeg søkte i stad. Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hvis jeg husker riktig så må du selv velge (ved noe avkryssning eller noe greier) at det skal sendes til postadressen din, default er folkeregistrert addr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå