Slipstream Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 God kveld, Jeg har kikket rundt på tilbudene hos mange av nettbutikkene i kveld og merket meg at man får bærbare ned til 1999–2999 kroner. Jeg ble litt nysgjerrig og fant ut at de jeg fant ikke var egnet til bruk som et enkelt Linux desktop med dagens krav om hardware accelerated graphics. Jeg lurer dog på om noen har sett noe tegn til en maskin med litt mer test i i denne prisklassen? Noen tips? Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hva med en sånn? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=647017 Den der er bare et eksempel, de kommer i flere prisklasser. Ram og harddisk må kjøpes i tillegg. Personlig har jeg en med Celeron CPU som jeg bruker til media pc og den funker helt greit Lenke til kommentar
Slipstream Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Den faller langt under prisantydningen her, og har dessverre ikke noe særlig grafikkegenskaper heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå