MrLuni Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_t.aspx?gKey=gr9d2dzk Er det værdt prisen? Blir bare brukt til facebook, surfing og spotify. Aldri tengt å kjøpe meg noe nettbrett men 1200 er jo ikke all verden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Ikke all verdens med RAM så ikke regn med å kunne multitaske så mye. Må regne med litt lag i menyene også muligens. Men ellers er den sikkert ok Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Jobber selv på EP, og fikk prøvd meg litt på dette Kjører ICS, og kjører det egentlig ganske smuud. Skjermen er jævelig dårlig, men touch osv ser ut til å fungere tålig, ellers er den forsåvidt ganske så kjapp i svingene.. med jævlig dårlig mener jeg at skjermen er "pixlete" dårlig oppløsning og generelt litt dårlig bildekvalitet. Men helt grei for prisen. Batteri tid derimot er forferdelig med 3-5 timer. Alt i alt, er dette et helt greit nettbrett for prisen. Tho hadde jeg ventet på google sitt nexus brett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå