Tomzern Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Andre som har problemer med Street Legal 2 Racing Redline her?? Bilene er gjennomsiktige og det hakker...Lasta ned fire patcher, men de var til Street Legal, og det fant jeg ut litt sent :oops: Det finnes vel ingen patcher til Redline ennå...?! Mvh Tomzern Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Andre som har problemer med Street Legal 2 Racing Redline her?? Bilene er gjennomsiktige og det hakker...Lasta ned fire patcher, men de var til Street Legal, og det fant jeg ut litt sent :oops: Det finnes vel ingen patcher til Redline ennå...?! Mvh Tomzern Ja, hakker. Nei, ikke patch enda. Lenke til kommentar
simmy Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Satt å spilte det litt på laptopen min istad. forbanna buggete spell. kjørte på rødt lys og lyset fulgte etter bilen lissom hele tida, alt var bare total fucka opp. men andre ganger funka det helt greit. litt sånn HI-TECH HOTROD2 spill syns jeg Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hvorfor i h*****e gidder de å gi ut et halvferdig spill?! Slik var det med enern og. Jeg trodde dette skulle bli bedre med 2ern men NEI da... Activision bør søren meg skjerpe seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå