Explore(h)er Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hei. Kjæresten min har bestilt en reise for to til Tyrkia via "finn.no", og da følger det med noen spørsmål for oss unge og uerfarne reisere, hehe. Vi bor i Molde, så hun ordnet fly som går fra Molde - Oslo - Antalya og det samme når vi skal tilbake. Men hvordan blir det med referansenummer og billetter når man har mellomlanding? Må vi bruke ref. nummer og hente ut nye billetter når vi kommer til Oslo, eller bruker vi bare sammen billetten som vi brukte i Molde? Vi bruker foresten forskjellige flyselskap på tur / retur, men jeg satser på at det ikke byr på noen problemer. Er det noen som vet hvor man skal gå for å kjøpe turistvisum når man ankommer flyplassen i Antalya? Vi må vel også betale med Euro eller Lira, så jeg antar at man får tatt ut / eventuelt vekslet litt penger der. Lenke til kommentar
SerenityStar Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Du får IKKE vekslet før du kjøper visum, dette må du ha klart kontant! Og du ser lett hvor du går, man følger bare veien når man lander:) Når det gjelder billetter, har dere kjøpt Molde-Antalya og Antalya- Molde får du billetter for hele veien, MEN når dere skal hjem, må bagasjen tas ut i Oslo og sjekkes inn på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå