smort1 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 3. dag med oppholdsvær! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Gleder meg mye hver gang jeg får en værmelding fra deg uten regn og faenskap ovenfra.. Når du i tillegg legger lagvis med gode bilder oppå hverandre, for det har du gjort her, blir jeg ekstra glad . Utrolig fin stemning du har laget her . Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Gleder meg mye hver gang jeg får en værmelding fra deg uten regn og faenskap ovenfra.. :)Når du i tillegg legger lagvis med gode bilder oppå hverandre, for det har du gjort her, blir jeg ekstra glad .Utrolig fin stemning du har laget her . Takker så mye Terje! Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Oppløftende nyheter du kommer med her og flott bilde. Likte godt dette utsnittet som fanger meg i bunn og løfter meg til himmels, om jeg kan si det sånn Fint bygd opp, lagvis og delt men alikevel så førende :-) Veldig gode farger og lys ! Dette bildet liker jeg virkelig, hadde havnet på veggen hjemme hos meg, på landskapsveggen, om jeg hadde hatt en :) Endret 4. august 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Fine fjelltopper og bilde:) Hyggelig med oppholdsvær og sol i dag 18`C Oslo akkurat nå:) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Oppløftende nyheter du kommer med her og flott bilde. Likte godt dette utsnittet som fanger meg i bunn og løfter meg til himmels, om jeg kan si det sånn Fint bygd opp, lagvis og delt men alikevel så førende :-) Veldig gode farger og lys ! Dette bildet liker jeg virkelig, hadde havnet på veggen hjemme hos meg, på landskapsveggen, om jeg hadde hatt en :) TAkker Jentungen2, kjekt at du likte dette! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Fine fjelltopper og bilde:) Hyggelig med oppholdsvær og sol i dag 18`C Oslo akkurat nå:) Takker Solvip! Tett tåke, tett yrregn og 12°C her idag, men vi håper at solen kommer når tåka letter utover dagen...... Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Fin ro i stemningen her. Det varme sollyset på nærmeste landskap er viktig for helheten. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Fin ro i stemningen her.Det varme sollyset på nærmeste landskap er viktig for helheten. Takker så mye Trond Olav! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg