Boil-in-bag-ris Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=WrLSOvThcPo Var det riktig reaksjon eller burde hun ha opptrådt mer profesjonelt en hun gjorde? Endret 3. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hva som er riktig er vel relativt, men det virket da naturlig utifra situasjonen. Er vel vant med litt av hvert. Gratulerer med nytt navn. Er det 5-minutter eller basmati? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Ja det virket nesten for meg som at hun spilte haha, det virket så tilgjort hele reaksjonen hennes. Men hun kunne jo droppa banneorda da syns jeg.. Ja takk, det er 5 minutters, kjapt og billig, det er meg det.. Endret 3. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Reaksjonen virker naturlig for meg. Ser ut som hun blir skremt og redd, derav reaksjonen. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Spanderte på meg en titt til. Med lyd denne gangen Vanskelig å si, men kan jo spore dårlig skuespill om en vil. Er og litt klipping der. Skulle likt å se råversjonen. -Jaja..Er i pose da. Renslig og uproblematisk. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Ja mest sannsynlig spilte hun ikke men det virka bare for meg som dårlig skuespill og den banninga hadde jeg vært så flau over hadde jeg vært henne. Too bad for henne at videoen får millioner av seere da Maks uflaks. Ja, jeg trenger bare 5 minutter så er jeg ferdig oppvarma og klar! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 http://www.youtube.c...n&v=WrLSOvThcPo Var det riktig reaksjon eller burde hun ha opptrådt mer profesjonelt en hun gjorde? tja, første pungt, er dette ekte eller ikke?` På en måte ser det fake ut, men jeg kan også tenke meg at det kanskje er ekte. Jeg vet ikke. Så til saken, var det en riktig reaksjon? Nei, finner man en bevistløs person er ikke første pri å bare dra vedkommende opp. Er det noe å bli sur for? Nei, ikke egentlig, bare morro, men jeg kan jo se at folk blir sure når den blir redde, det er normalt. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Nei, finner man en bevistløs person er ikke første pri å bare dra vedkommende opp. Er det noe å bli sur for? Nei, ikke egentlig, bare morro, men jeg kan jo se at folk blir sure når den blir redde, det er normalt. Jo, for det var en latterlig dårlig spøk. Hadde jeg vært læreren skulle jeg nok fått klemt litt ekte blod ut av ungen. Hun "drar ikke bare vedkommende opp", aner ikke hvilken video du har sett på. Hun forsøker å få kontakt, ser kamera og person nummer to, ser tilbake på "Daniel" som smiler, og reagerer. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Læreren opptrer jo svært profesjonelt her, med unntak av dårlig språkbruk rundt barn (noe som hun sikkert ikke kan noe for i en slik situasjon). Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Det er vel bare ca de 10 første sekundene etter hun kommer inn som faktisk den faktiske reaksjonen, etter det går det opp for henne at det ikke er helt hva det virker som. Resten skjer antagelig i affekt av spøken, ser ingenting unaturlig eller feil med det. Banningen skjer også i affekt, syntes det egentlig er greit også, mtp. hva som har skjedd. Mtp. førstehjelp oppfører hun seg helt riktig. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Nei, finner man en bevistløs person er ikke første pri å bare dra vedkommende opp. Er det noe å bli sur for? Nei, ikke egentlig, bare morro, men jeg kan jo se at folk blir sure når den blir redde, det er normalt. Hun "drar ikke bare vedkommende opp", aner ikke hvilken video du har sett på. Hun forsøker å få kontakt, ser kamera og person nummer to, ser tilbake på "Daniel" som smiler, og reagerer. ahh. du har rett i det ser jeg nå som jeg ser videoen på nytt, jeg var vel sånn halvfokusert når jeg så videoen første gang og så vel litt feil Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Ser ut som de er vant til å få kjeft for filmene: http://www.youtube.com/watch?v=6oHQi56CLnE&list=UUOlwQ7zc-AQxILyg860d2Ww&index=9&feature=plcp Hahaha! Endret 3. august 2012 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 haha Det er skikkelig lame videoer men jeg kan ikke annet enn å synes at rakkerunger er morsomme altså Og jeg husker jeg så denne her og den syns jeg var genial, rett og slett. Slemt å skremme livet av voksne men det er jo lættis! http://www.youtube.com/watch?v=R_Rpo6i5ujY Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 This is gonna be great.. Slemt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå