Leikni Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Det var lyd på alt igår og alt fungerte. Så skulle jeg se en video på youtube og det var ikke lyd. Jeg testet spotify, skype og forskjellig spill jeg har på pc`en og alt ga lyd som vanleg. Så jeg har ikke lyd på noe som er på internett... hva har skjedd ? jeg har ikke rørt noe siden igår, er det en instilling som stopper lyd fra internett ? Venligst hjelp meg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hvilken nettleser bruker du? Har du sjekket om lyden er der i andre nettlesere? Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Jeg bruker Google chrome Det var lyd på Explorer Endret 3. august 2012 av Leikni Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Du har ikke bare skrudd av lyden til nettleseren? I Win7 kan man justere lyden per program... Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 det har vert lyd på nettleseren hele tiden, til idag. Hvordan sjekker jeg dette ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg bruker Windows 7. Det var lyd på Explorer Det jeg mener er hvilket program bruker du til å være på internett. Internet Explorer? I så fall, kan du teste ut en annen nettleser, f.eks. Google Chrome eller Mozilla Firefox og se om problemet er tilsvarende der også? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 det har vert lyd på nettleseren hele tiden, til idag. Hvordan sjekker jeg dette ? Høyreklikk på lydikonet (den lille høyttaleren) og vel "Open Volume Mixer" (Eller tilsvarende om du har norsk Windows). Der kan du kontrollere lyden for hvert enkelt åpent program. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Er volumet skrudd ned i youtube-vinduet? Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Som jeg skrev TMB bruker jeg google chrome. Og ja Smirnoff jeg har sjekket det der mange ganger, og når jeg er på youtube viser bare Systemlyd og Headsettet. Og ingen reagerer på lyd, det er som en mangler liksom. Er volumet skrudd ned i youtube-vinduet? nei, der er ikke bare på youtube det er alt på internett Endret 3. august 2012 av Leikni Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Det er bare google chrome det ikke er lyd på... så er det en instilling en plass ? Endret 3. august 2012 av Leikni Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 HAHAHAHAHA innså akkuratt at jeg har skrevet feil hele veien, har ikke tenkt :Å jeg bruker google chrome.. Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Jeg klarte det Til andre som lurer gjør dette : 1. Skriv inn chrome://plugins/ i adresse feltet. 2. Oppe til høyre skal det stå "Detaljer", trykk på den slik at det under utvider seg. 3. Under kategorien Flash ligger det forskjellige versjoner, her skal du deaktiverer versjon: 11.3.31.222, denne lå for meg øverst. De andre flash versjonene lar du bare være, det er bare 11.3.31.222 du skal deaktivere. 4. Lukk Chrome helt, før du så starter den igjen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hadde akkurat samme problem. forholdsvis irriterende at det samme skjedde uansett hva man gjorde utenom å deaktivere flash versjon 11.3.31.222 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå